مطالب مرتبط:
سه جهاد برای یک انتخابات باشکوه
مردم با حضور باشکوه در انتخابات زمینه توسعه و پیشرفت کشور را فراهم کنند
دعوت امامان جمعه استان بوشهر برای حضور باشکوه در انتخابات
برگزاری انتخابات باشکوه موجب ناامیدی دشمنان می شود
نزدیک شدن به انتخابات فرصتی برای جهاد تبیین است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 09:502024-01-27سياسي

سه جهاد برای یک انتخابات باشکوه


اگرچه فرصت بسیار کوتاه است و کمتر از 40 روز  به زمان برگزاری انتخابات مانده است؛ اما می بایست حداکثر استفاده را از این فرصت برای تحقق سه جهاد ببریم؛ - جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امیدآفرینی و اعتمادزایی.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متنی که در ادامه می خوانید سرمقاله شماره امروز روزنامه صبح نو به قلم مهدی فضائلی، تحلیلگر سیاسی است؛ 11 اسفند سال جاری، موعد برگزاری انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی است.

انتخاباتی که با فاصله کوتاهی از چهل وپنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی برگزار می شود.

این انتخابات علاوه بر حساسیت های همیشگی و اهمیت حضور مردم، به دلایلی از جمله تحولات جهانی در حال شکل گیری، تحولات منطقه و به خصوص اقدامات برنامه ریزی شده توسط دشمن برای پس از انتخابات (در صورت مشارکت پایین مردم) اهمیت و حساسیتی مضاعف دارد که ضرورت مشارکت بالای مردم را بیش از پیش برجسته می کند.

اگر انتخابات و تحقق جمهوریت نظام مهم است که هست و اگر این انتخابات به دلایلی که به بعضی از آنها اشاره شد، اهمیت مضاعف دارد که دارد، لذا نه فقط همه دلسوزان انقلاب بلکه همه دلبستگان به ایران عزیز، به رغم برخی نارضایتی ها و گلایه هایی که دارند باید همه تلاش خود را برای هرچه باشکوه تر برگزار شدن انتخابات به کار گیرند.


برچسب ها: انتخابات - برگزاری انتخابات - جهاد - زمان برگزاری انتخابات - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - برگزار
آخرین اخبار سرویس:

سه جهاد برای یک انتخابات باشکوه

سه جهاد برای یک انتخابات باشکوه