مطالب مرتبط:
نامزدهای انتخابات پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارند
نامزدهای انتخابات مجلس تبیین و امیدافزایی را سرلوحه قرار دهند
تبیین اهمیت انتخابات باعث افزایش مشارکت خواهد شد
نامزدهای نهایی انتخابات مجلس خبرگان رهبری در لرستان اعلام شدند
نامزدهای انتخابات برای وحدت افزایی هم پیمان شوند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-13سياسي

نامزدهای انتخابات جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند


استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات درواقع جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند، گفت: دشمنان امروز مشغول مأیوس ساختن مردم هستند و جا دارد از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و ارزش ها و امیدآفرینی در جامعه استفاده شود.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری استاندار چهارمحال وبختیاری با اشاره به اینکه نامزدهای انتخابات درواقع جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند، گفت: دشمنان امروز مشغول مأیوس ساختن مردم هستند و جا دارد از این ظرفیت برای پیشبرد اهداف و ارزش ها و امیدآفرینی در جامعه استفاده شود.

غلامعلی حیدری 24 بهمن ماه در جمع نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: جا دارد نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشراف بر دستاوردها و خدمات انقلاب در کشور و استان، پرچم جهاد تبیین را برافراشته نگه دارند و این مسائل را برای مردم تبیین و روایت کنند به ویژه اینکه دشمنان و بدخواهان تلاش می کنند این دستاوردها را کمرنگ جلوه دهند.

وی با گرامیداشت یاد و خاطره بیش از 2 هزار و 400 شهید استان، ادامه داد: جانفشانی شهدا و در رأس آنها سردار شهید حاج قاسم سلیمانی باعث شد فرصت طلایی زیستن در سایه نظام اسلامی نصیب ما شود و امروز جمهوری اسلامی از عزت و امنیت برخوردار است که شبانه روز باید شکرگزار خداوند باشیم.


برچسب ها: نامزدهای انتخابات - انتخابات مجلس شورای اسلامی - انتخابات - استاندار چهارمحال - چهارمحال وبختیاری - مجلس شورای اسلامی - جهاد
آخرین اخبار سرویس:

نامزدهای انتخابات جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند

نامزدهای انتخابات جهادگران و پرچمداران جهاد تبیین هستند