مطالب مرتبط:
ناترازی انرژی بلای جان صنایع / کاهش 1.5 میلیارد دلاری صادرات فولاد!
افزایش 12 درصدی تولید سیمان با همکاری وزارت نیرو برای تامین انرژی محقق شد
مدیرعامل پتروشیمی زنجان:معادل کل لوله کشی های گاز در دنیا، در ایران لوله کشی کرده ایم/ در دهه آینده، وارد کننده خالص انرژی می شویم/نمودارها به شدت ترسناک و آخرالزمانی است/دانش فنی نداریم، نمی توانیم ناترازی را حل کنیم/سال قبل، 51 روز گاز صنایع قطع شد
80 درصد سرمایه گذاری بخش انرژی در دنیا در نیروگاه های تجدید پذیر است
احداث 17 شهرک تجدیدپذیر تا تابستان/سرمایه گذاری با 2.5 میلیارد تومان در انرژی پاک
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 بهمن 1402 ساعت 11:202024-01-28اقتصادي

تولید انرژی خالص نیروگاه نکا به بیش از 7 میلیارد کیلووات ساعت رسید


مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا، گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در 10 ماه گذشته حدود 7 میلیارد و 373 میلیون و 427 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

- ایسنا/مازندران مدیرعامل شرکت مدیریت تولید برق نکا، گفت: نیروگاه شهیدسلیمی نکا در 10 ماه گذشته حدود 7 میلیارد و 373 میلیون و 427 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص تولید کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از روابط عمومی نیروگاه برق شهید سلیمی، نوراله ادبی فیروزجایی با اعلام این خبر اظهار کرد: دی ماه امسال، واحد 2 بخار برای انجام تعمیرات نیمه اساسی در مدار تولید نبود، لذا با توجه به محدودیت تولید ناشی از عدم تخصیص سوخت گاز در بلوک سیکل ترکیبی و کاهش سطح آب دریا در بخش واحدهای بخار، بیش از 597 میلیون و 465 هزار کیلووات ساعت انرژی خالص در واحدهای بخار و بلوک سیکل ترکیبی تولید و به شبکه سراسری برق کشور تزریق شد.

وی با بیان اینکه در 10 ماهه گذشته بیش از 73 درصد انرژی تولیدی در واحدهای بخار و حدود 27 درصد در بلوک سیکل ترکیبی به دست آمد، گفت: در این مدت بیش از 85 درصد انرژی تعهدی سالانه نیروگاه، طبق برنامه محقق شد.

وی همچنین با اشاره به سختی و هزینه زیاد تولید برق، بر ضرورت مدیریت و بهینه مصرف کردن برق در تمامی فصول سال تأکید کرد و گفت: یکی از چالش های مهم صنعت برق کشور ما بالا بودن شدت مصرف برق است و به گواه آم


برچسب ها: تولید - نیروگاه - سیکل ترکیبی - میلیارد - انرژی - شبکه سراسری برق کشور - میلیون
آخرین اخبار سرویس:

تولید انرژی خالص نیروگاه نکا به بیش از 7 میلیارد کیلووات ساعت رسید

تولید انرژی خالص نیروگاه نکا به بیش از 7 میلیارد کیلووات ساعت رسید