مطالب مرتبط:
کشف انبار آرد یارانه ای و کود شیمیایی در ابهر
موتورسیکلت های سرقتی در ابهر کشف شد
کشف 31381 قلم انواع داروی انسانی احتکار شده در شهرستان فاریاب
کشف انبار بلور قاچاق در بازار تهران
کشف انبار لوازم خانگی خارجی قاچاق در خمینی شهر
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 بهمن 1402 ساعت 18:052024-01-23حوادث

کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر


رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان از کشف یک انبار بزرگ کالاهای احتکار شده در ابهر خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس از زنجان، حسین بدری، رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان بعد از ظهر امروز در حاشیه کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر، عنوان کرد: با اشراف اطلاعاتی مأموران پلیس امنیت اقتصادی فرماندهی انتظامی استان زنجان اطلاع حاصل شد در حاشیه یکی از شهرهای استان سودجویان اقدام به احتکار کالاهای اساسی، کود شیمیایی و آرد یارانه ای کرده بودند.

رییس پلیس امنیت اقتصادی استان زنجان با بیان اینکه با توجه به همین موضوع اقدامات اطلاعاتی انجام شد و دستور انتقال کالاها صادر شده است، افزود: از این انبار 250 تن گندم 50 تن کود شیمیایی دولتی و 20 تن آرد توزیع خارج از شبکه دولتی کشف و ضبط شد.

احمد ذوالقدر، فرماندار ابهر نیز عنوان کرد: کشف انبارهای احتکار یک هشدار جدی برای سودجویان است، ادامه داد: سودجویان باید بدانند برخورد جدی با کسانی که در حق مردم اجحاف و به اموال مردم دست اندازی می کنند در شهرستان وجود دارد.

 احمد ذوالقدر با تاکید بر اینکه به هیچ وجه از حق مردم کوتاه نمی آییم، اذعان کرد: دستور انتقال کالاهای کشف شده صادر شد که پس از بررسی های تخصصی این کالاها در بین مردم توزیع می شود .


برچسب ها: پلیس امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت اقتصادی - امنیت اقتصادی - رییس پلیس امنیت - استان زنجان - پلیس امنیت - احتکار
آخرین اخبار سرویس:

کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر

کشف انبار بزرگ احتکار در ابهر