مطالب مرتبط:
مدعیان دموکراسی بگویند در 45 سال چند انتخابات با چند درصد مشارکت برگزار کرده اند؟
گنابادی نژاد: مدعیان دموکراسی چند انتخابات با چند درصد مشارکت برگزار کرده اند؟
منوچهر متکی: نگاه تمام کشورها به انتخابات ایران است/ انتخابات سوغات امام به مردم بود/ حضور در انتخابات تکلیف ملی است/ در دوران پهلوی، شرکت مردم در انتخابات فرمایشی بود و آنان حق انتخاب نداشتند؛ افرادی که از قبل مشخص شده بودند، نامشان از صندوق بیرون می آمد
واجدین شرایط شرکت در انتخابات با پنج مدرک هویتی می توانند رای بدهند
آیین افتتاحیه اعتکاف بصیرتی ائمه جمعه استان در مشهد برگزار شد | آیت الله علم الهدی: مشارکت در انتخابات یک واجب شرعی است
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 14:002024-02-02سياسي

شرکت در انتخابات به معنای مشارکت درتصمیم سازی سرنوشت خود است


کارشناس مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور گفت: شرکت در انتخابات به معنای مشارکت در تصمیم گیری و تصمیم سازی برای سرنوشت خود است لذا مشارکت حداکثری در انتخابات امری ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، حجت الاسلام مرتضی مالکی از کارشناسان مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سخنرانی قبل از خطبه های نماز جمعه این هفته مسجد جامع شهر سنندج اظهار کرد: انقلاب اسلامی با رهبری امام راحل و همراهی و اتحاد ملت به پیروزی رسید و امنیت در این کشور برقرار شد.

وی خاطرنشان کرد: هیچ جامعه و کشوری بدون مشکل نیست اما باید به این نکته توجه کنیم که قبل از انقلاب اسلامی کجا بوده ایم و امروز به کجا رسیده ایم.

حجت الاسلام مالکی گفت: 45 سال از عمر انقلاب اسلامی می گذرد ملت هرکجا نیاز بوده در عرصه و صحنه آماده بوده اند و همین حضور در صحنه موجب شده بسیاری از توطئه های دشمنان نقش برآب شود.

وی با تاکید بر اینکه از دیدگاه پیامبر مکرم اسلام 10 نشان وجود دارد که از نشانه های آخر زمان است، گفت: برکت از روی زمین برداشته می شود و کیفیت اجناس کاهش پیدا می کند.

وی همچنین کاهش رحم و مهربانی و بخشش و افزایش سود و ربا، کاهش صبر در برابر مشکلات و عدم پرداخت زکات، از بین رفتن و کم رنگ شدن امر به معروف و نهی از منکر و حیا و شرم در جامعه زنان و از بین رفتن قداست در جامعه را از دیگر ن


برچسب ها: انقلاب اسلامی - مرکز بزرگ اسلامی - اسلامی - شرکت در انتخابات - مشارکت حداکثری در انتخابات - انتخابات - حجت الاسلام
آخرین اخبار سرویس:

شرکت در انتخابات به معنای مشارکت درتصمیم سازی سرنوشت خود است

شرکت در انتخابات به معنای مشارکت درتصمیم سازی سرنوشت خود است