مطالب مرتبط:
معاون وزیر نفت: تولید بنزین کشور به 130 میلیون لیتر در روز خواهد رسید
ظرفیت تولید گاز کشور 8 میلیون مترمکعب افزایش یافت
رژیم صهیونیستی، ایران را به کمک 154 میلیون دلاری به سنوار متهم کرد
افزایش تولید بنزین کشور به 130 میلیون لیتر در روز
حدود 2.5 میلیون نفر در شهرهای جدید کشور ساکن هستند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 بهمن 1402 ساعت 22:052024-02-07سياسي

ده ها میلیون اقدام در قالب کمک های مومنانه در کشور انجام شده است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در سی و هفتیمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: - رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت:در سطح کشور، ده ها میلیون اقدام در راستای این نهضت مؤمنانه انجام شد که بیش از 35 میلیون بسته معیشتی بین نیازمندان توزیع شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، سردار غلامرضا سلیمانی عصر چهارشنبه در سی و هفتیمین رزمایش مواسات و کمک مومنانه در چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: کمک های مومنانه و مواسات به یک شیوه و خط مشی و یک فرهنگ در بین مردم تبدیل شده است.

وی تصریح کرد: در راستای فرمان رهبر معظم انقلاب برای پیوستن به نهضت مواسات همدلی و کمک های مؤمنانه، بحمدالله یک حرکت عمومی در سطح کشور شروع شد و هر چه پیش رفتیم دامنه این حرکت گسترده تر شد و موضوعات متنوعی را هم در برگرفت.

سردار سلیمانی افزود: درست است که در روز های اول کمک های در قالب مواد غذایی و معیشتی بود، که همچنان ادامه دارد؛ اما بعداً اهدای جهیزیه و آزادی زندانیان معسر در بند و ساخت مسکن برای محرومین، لوازم التحریر، کیف، کفش، مواد بهداشتی و شوینده و سایر خدمات هم در دستور کار قرار گرفت.


برچسب ها: سردار غلامرضا سلیمانی - چهارمحال و بختیاری - غلامرضا سلیمانی - کمک های مومنانه - مومنانه - سردار غلامرضا - رزمایش مواسات
آخرین اخبار سرویس:

ده ها میلیون اقدام در قالب کمک های مومنانه در کشور انجام شده است

ده ها میلیون اقدام در قالب کمک های مومنانه در کشور انجام شده است