مطالب مرتبط:
برگزاری جشن پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کویت
برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جده
برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در جده
برگزاری جشن سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در سرکنسولگری ایران در جده
جشن روز ملی کشورمان در کویت برگزار شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 23 بهمن 1402 ساعت 12:452024-02-12سياسي

برگزاری جشن رسمی روز ملی ایران در کویت


مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کویت با حضور «سمیح جوهر حیات» معاون وزیر خارجه این کشور به عنوان مهمان ویژه و نماینده دولت کویت برگزار شد.

- مراسم جشن چهل و پنجمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران در کویت با حضور سمیح جوهر حیات معاون وزیر خارجه این کشور به عنوان مهمان ویژه و نماینده دولت کویت برگزار شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا ، این مراسم با حضور تنی چند از مقامات عالی رتبه دولت کویت، نمایندگان مجلس و شورای شهر ، سفرا و دیپلماتهای خارجی مقیم این کشور، اصحاب رسانه ، اعضای انجمن دوستی ایران و کویت، شخصیتهای دانشگاهی ومذهبی و تجار برجسته کویتی و ایرانی مقیم این کشور برگزار شد.

در ابتدای مراسم ، سرود ملی دو کشور نواخته شد و سپس محمد توتونچی سفیر جمهوری اسلامی ایران در کویت طی سخنانی با تشریح روند توسعه و پیشرفت کشورمان طی 45 سال گذشته، به دستاوردهای حاصله در حوزه های مختلف علمی، صنعتی، پزشکی و تکنولوژی اشاره کرده و در بخشی از سخنان خود، روند رو به رشد روابط کشورمان با کویت را تشریح و در سخنان خود به تحولات غزه و مسایل و تحولات منطقه ای و بین المللی پرداخت.

بر اساس اعلام سفارت ایران در کویت، در پایان مراسم نیز کیک سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی توسط سفیر کشورمان و مقام کویتی و شیخ السفراء بریده شد و سپس از


برچسب ها: پیروزی انقلاب اسلامی ایران - سالگرد پیروزی انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی - کویت - انقلاب اسلامی ایران - معاون وزیر خارجه - ایران
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن رسمی روز ملی ایران در کویت

برگزاری جشن رسمی روز ملی ایران در کویت