مطالب مرتبط:
ساشا بویی گران قیمت ترین فروش تاریخ سوپرلیگ ترکیه و سومین انتقال ارزشمند بوندسلیگا در ژانویه
کنفرانس تاریخ روابط خارجی ایران
سکه طلا جدید و بدون تاریخ به بازار آمد
تاریخ واقعی واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد| واریز عیدی مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در این تاریخ و با این مبلغ
تاریخ گرجیان خوزستان بسیار جای تحقیق دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 9 بهمن 1402 ساعت 08:252024-01-29ورزشي

نویسنده کتاب «من جانباز نیستم»: به دنبال تحریف تاریخ نبودم


نویسنده کتاب «من جانباز نیستم» گفت: در تمام کارهای خود حکمت، توحید، توسل و درسی که سرکلاس یاد گرفتم، در تاریخ شفاهی دنبال می کنم و به دنبال تحریف تاریخ نبودم.

- نویسنده کتاب من جانباز نیستم : به دنبال تحریف تاریخ نبودم ایسنا/همدان نویسنده کتاب من جانباز نیستم گفت: در تمام کارهای خود حکمت، توحید، توسل و درسی که سرکلاس یاد گرفتم، در تاریخ شفاهی دنبال می کنم و به دنبال تحریف تاریخ نبودم.

سیدمیثم موسویان در برنامه فصل سخن با محوریت نقد کتاب من جانباز نیستم ، با بیان اینکه نوشتن این کتاب با معرفی یک جانباز شکل گرفت، اظهار کرد: با توجه به اینکه تاریخ شواهی کار نکرده بودم، احساس می کردم توانایی نوشتن چنین کتابی را ندارم و به همین علت رغبتی به نوشتن نشان ندادم.

وی تصریح کرد: تصور داشتم این کتاب به سفارش یکی از ارگان هاست و قرار است مبلغی بابت آن دریافت کنم اما نویسنده ای که این جانباز را به بنده معرفی کرده بود اعلام کرد اینگونه نیست و در واقع کاری دلی است.

موسویان افزود: مدتی بعد آقای پیرحیاتی(جانباز) با بنده تماس گرفت که به وی گفتم امکان سفر به بروجرد را ندارم و از وی خواستم خاطرات خود را ضبط کرده و برایم ارسال کند و بنده براساس گفته های وی کتاب را بنویسم.


برچسب ها: نویسنده کتاب - تحریف تاریخ - جانباز - تاریخ - نویسنده - کتاب - تاریخ شفاهی
آخرین اخبار سرویس:

نویسنده کتاب «من جانباز نیستم»: به دنبال تحریف تاریخ نبودم

نویسنده کتاب «من جانباز نیستم»: به دنبال تحریف تاریخ نبودم