مطالب مرتبط:
صبح جمعه در دومین روز از ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی، معاون سیاسی وزیر کشور و رییس ستاد انتخابات کشور سید محمدتقی شاهچراغی، دکتر زیویار استاندار لرستان، معاون سیاسی امنیتی استانداری لرستان با نماینده ولی فقیه در استان دیدار و گفتگو کردند.
اُفق روشن ملایر در سایه دستاوردهای انقلاب اسلامی
ویدئو| روزشمار پیروزی انقلاب اسلامی در مشهد| قسمت دوم شنبه (14 بهمن 1357)
باطل نابود شدنی است و انقلاب اسلامی ایران طلیعه بیداری ملت ها است
خودباوری؛ مبنای انقلاب اسلامی
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 بهمن 1402 ساعت 13:302024-02-03سياسي

معنویت سیاسی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن


معنویت سیاسی یکی از مهم ترین ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است که می توان از آن به عنوان یک شاخص متمایز کننده از سایر انقلاب ها و نظام های سیاسی مستقر در دنیا یاد کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک، معنویت سیاسی یکی از مهم ترین ویژگی ها و دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران و عنصر مهمی است که برخی از متفکرین و اندیشمندان حوزه انقلاب اسلامی از جمله میشل فوکر به آن اذعان کرده اند.

عنصر معنویت سیاسی از ابتکارات حضرت امام رحمه الله علیه است که از دل اندیشه های اسلامی استخراج شده و به عرصه عمل رسیده است.

حضرت امام (ره) در وصیت نامه سیاسی و الهی خود به این مفاهیم و اندیشه ها اشاره کرده اند و می توان منبع قدرت و اقتدار نظام سیاسی جمهوری اسلامی را در این وصیت نامه به خوبی شناسایی کرد و آنها را عامل افتخار نظام سیاسی ایران دانست.

و ما مفتخریم که پیرو مذهبی هستیم که رسول خدا‏‎ ‎‏مؤسس آن به امر خداوند تعالی بوده، و امیرالمؤمنین علی‏‎ ‎‏بن ابیطالب، این بنده رها شده از تمام قیود، مأمور رها‏‎ ‎‏کردن بشر از تمام اغلال و بردگیها است.

‏.

  کارآمدی هر نظام سیاسی به دستاوردهای آن بستگی دارد   مدرس دانشگاه آزاد اسلامی استان مرکزی در این رابطه به خبرنگار فارس می گوید: حضرت امام خمینی (ره) به عنوان مبتکر این نظام سیاسی،غیریت


برچسب ها: انقلاب اسلامی - دستاوردهای انقلاب اسلامی - سیاسی - انقلاب اسلامی ایران - اسلامی - دستاوردهای انقلاب - انقلاب
آخرین اخبار سرویس:

معنویت سیاسی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن

معنویت سیاسی انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن