مطالب مرتبط:
یک خبر درباره مددجویان کمیته امداد امروز جمعه 20 بهمن ماه 1402
افزایش چشمگیر مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد
خبر خوش و مهم به مددجویان کمیته امداد اعلام شد
مبلغ مستمری مددجویان بهزیستی و کمیته امداد در 1403 به ازای هر نفر
خبر خوش برای مددجویان بهزیستی و کمیته امداد/ عیدی مستمری بگیران بهزیستی و کمیته امداد کی واریز می شود؟ + مبلغ عیدی دقیقا چقدر است؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 09:002024-02-10اقتصادي

بهره برداری 76 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سمنان


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از بهره برداری 76 واحد مسکونی در دهه فجر امسال و آغاز ساخت 60 واحد مسکونی برای مددجویان این استان و تکمیل آن تا دهه فجر سال آینده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، محمدحسین ذوالفقاری، مدیرکل کمیته امداد استان سمنان صبح امروز در گفت وگو با خبرنگاران از بهره برداری 76 واحد مسکونی در دهه فجر سال جاری و آغاز ساخت 60 واحد مسکونی برای مددجویان و تکمیل آن تا دهه فجر سال آتی خبر داد.

وی اضافه کرد: 10 نیروگاه پنج کیلوواتی برق خورشیدی مددجویان کمیته امداد استان سمنان در دهه فجر امسال وارد مدار برق شد.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از جذب 40 میلیارد تومان اعتبارات ارزان قیمت در قالب تسهیلات به نیازمندان خبر داد و گفت: در ایام الله دهه فجر بیش از 100 خانواده تحت حمایت کمیته امداد با حضور مسؤولان تفقد و دلجویی صورت گرفت.

ذوالفقاری از پرداخت شهریه ترم بهمن ماه 530 دانشجوی تحت حمایت خبر داد و گفت: 200 آبگرمکن گازی جهت مناطقی که به تازگی گازرسانی شده است، در این ایام فرخنده توزیع شد.

وی با اشاره به ارتباط مؤثر و خوب بانک های عامل با کمیته امداد باهدف ایجاد اشتغال برای گروه هدف، خاطرنشان کرد: 45 میلیارد تومان تسهیلات اشتغال زایی برای ایجاد فرصت های شغلی جدید برای مددجویان استان سمنان تا پایان سال جاری سال ج


برچسب ها: کمیته امداد استان سمنان - کمیته امداد - واحد مسکونی - مدیرکل کمیته امداد - استان سمنان - دهه فجر - مددجویان کمیته امداد
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری 76 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سمنان

بهره برداری 76 واحد مسکونی مددجویان کمیته امداد در سمنان