مطالب مرتبط:
افزایش درخواست ها برای عزل نتانیاهو بعد از کاهش رتبه اعتباری اقتصاد رژیم اسراییل
بیشترین درخواست حجاج خارجی در عربستان آشنایی با ایران است/ افزایش گرایش جوانان مصری به انقلاب اسلامی بعد از سقوط مُرسی /گفتگو با محمدحسن شجاعی فرد
افزایش کسری مالی کابینه اسراییل، دردسر جدید نتانیاهو
اولین واکنش محمود عباس به گستاخی نتانیاهو/ درخواست مهم تشکیلات خودگردان از دنیا
عرضه یک خودرو اقتصادی توسط هر خودروساز| فروش خودروهای وارداتی هم افزایش می یابد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 بهمن 1402 ساعت 16:152024-02-10بين الملل

افزایش درخواست ها برای عزل نتانیاهو


«یاییر لاپید» رهبر ائتلاف مخالفان در کنست در واکنش به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد رژیم اسراییل اعلام کرد: اقدامات کابینه حاکم علیه اقتصاد اسراییل است و کاهش رتبه اعتباری اقتصادی یکی دیگر از نشانه های ناکارآمدی این کابینه است.

- یاییر لاپید رهبر ائتلاف مخالفان در کنست در واکنش به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد رژیم اسراییل اعلام کرد: اقدامات کابینه حاکم علیه اقتصاد اسراییل است و کاهش رتبه اعتباری اقتصادی یکی دیگر از نشانه های ناکارآمدی این کابینه است.

ائتلاف مخالفان در کنست (پارلمان) رژیم صهیونیستی در واکنش به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد این رژیم، خواستار تغییر کابینه حاکم شد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، یاییر لاپید رهبر ائتلاف مخالفان در کنست در واکنش به کاهش رتبه اعتباری اقتصاد رژیم اسراییل اعلام کرد: اقدامات کابینه حاکم علیه اقتصاد اسراییل است و کاهش رتبه اعتباری اقتصادی یکی دیگر از نشانه های ناکارآمدی این کابینه است.

  وی گفت: در یک سال گذشته، رشد اقتصادی اسراییل متوقف شده و این کابینه به شکلی غیرمسئولانه، برنامه بودجه را تنظیم کرده است.

  نخست وزیر سابق رژیم صهیونیستی افزود: حتی در دوره جنگ، یک وزیر در کابینه بنیامین نتانیاهو وجود ندارد که به فکر اقتصاد اسراییل باشد.


برچسب ها: اقتصاد - اعتباری - اسراییل - کابینه - رژیم اسراییل - یاییر لاپید - مخالفان
آخرین اخبار سرویس:

افزایش درخواست ها برای عزل نتانیاهو

افزایش درخواست ها برای عزل نتانیاهو