مطالب مرتبط:
جامعه دانشگاهی زمینه حضور مردم را پای صندوق های رای فراهم می کند
لازمه مجلس قوی یک انتخابات باشکوه با مشارکت بالای مردم است
ضرورت تشکیل شرکت های قوی دانش بنیان در صنایع نفت و گاز و پتروشیمی
استاندار فارس: نمی گذاریم اعتماد مردم به صندوق آرا مخدوش شود
سند راهبرد انتخاباتی جبهه اصلاحات به معنای عبور از صندوق رای نیست
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 21:252024-02-04سياسي

مردم برای تشکیل مجلس قوی پای صندوق های رای حاضر شوند


فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان(عج) استان اصفهان با تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات گفت: با توجه به ثبت نام افراد و اقشار مختلف برای نامزدی مجلس شورای اسلامی برای مجلسی قوی و انقلابی پای صندوق های رای حاضر شوند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بویین میاندشت، سرتیپ پاسدار مجتبی فداء، فرمانده سپاه حضرت صاحب الزمان (عج) استان اصفهان در همایش فرصتی برای تحقق مردم سالاری در شهرستان بویین میاندشت با تبریک ایام الله مبارک دهه فجر و زنده نگه داشتن یاد و خاطره امام امت، سردار شهید سلیمانی و 320شهید این شهرستان اظهارداشت: امام خمینی(ره)، ایران را از چنگال آمریکا بیرون آورد و زمینه اسلام واقعی در منطقه را فراهم کرد، وحدت جهان اسلام رقم خورد و مسئله فلسطین در راس مسائل جهان قرار گرفت.

وی گفت:  برخی تلاش می کنند با کارآمدزدایی با جلوه ندادن اقدامات موثر دولت و اعتبارزدایی با کم اهمیت جلوه دادن پیشرفت های کشور بین مردم و مسؤولین فاصله انداخته و موجب ناامیدکردن مردم از انتخابات شوند.

فدا یادآور شد: دشمن به جهت ایجاد ناامنی در کشور مسؤولیت  تمام حملات جبهه های مقاومت را به عهده ایران انداخت تا فتنه و جنگی جدید آغاز کند که با درایت رهبر انقلاب شکست خورد.


برچسب ها: پای صندوق های رای - صندوق های رای - استان اصفهان - فرمانده سپاه - صاحب الزمان - به گزارش خبرگزاری فارس - سردار شهید سلیمانی
آخرین اخبار سرویس:

مردم برای تشکیل مجلس قوی پای صندوق های رای حاضر شوند

مردم برای تشکیل مجلس قوی پای صندوق های رای حاضر شوند