مطالب مرتبط:
انتقاد 2 مقام سابق آمریکا از سیاستهای دولت بایدن در قبال چین، ایران و روسیه
احتمال فزاینده تنش های پلکانی و غیر قابل پیش بینی بین ایران و آمریکا/مهم ترین مطالبه اقتصادی رهبر انقلاب از دولت/ائتلاف سه گانه اصلاح طلبان، روحانی و لاریجانی به روایت ایران
دولت بایدن به ایران سیگنال اشتباه ارسال کرده است
ببینید | پاسخ جو بایدن درباره ایران به یک خبرنگار با موضوع حمله به پایگاه آمریکا در اردن
فرمانده سپاه اصفهان: اگر کسی پای صندوق های رای نیامد، او به آمریکا، رژیم صهیونیستی، کومله، دموکرات، منافقین و کسانی رای داده که شمشیر علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران گرفتند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 11 بهمن 1402 ساعت 14:152024-01-31بين الملل

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا: دولت بایدن به ایران سیگنال اشتباهی داد


مک کانل رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا از دولت بایدن خواست اقدام های لازم را برای بازدارندگی ایران انجام داده و درباره وضعیت فعلی خاورمیانه به سنا گزارش دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ به نقل از ایلنا، رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا با تکرار برخی یاوه سرایی های ضدایرانی، خواستار اقدام جدی کشورش علیه تهران شد.

میچ مک کانل رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا با تکرار برخی یاوه سرایی های ضدایرانی، خواستار اقدام جدی کشورش علیه تهران شد.

وی که در نشست سنا سخنرانی می کرد، با انتقاد از رویکردهای دولت جو بایدن رییس جمهوری آمریکا در قبال ایران مدعی شد: تهران بعد از روی کار آمدن دولت دموکرات آمریکا جسورتر شده است و این تصور را دارد که می تواند با استفاده از نیروهای نیابتی خود علیه واشنگتن اقدام کرده و خود در امان باشد.

دولت بایدن نیز در این میان، با ارسال پیام ترش از تشدید تنش ها، سیگنال اشتباهی به ایران و سایر دشمنان ایالات متحده می فرستد .

مک کانل همچنین از دولت بایدن خواست اقدام های لازم را برای بازدارندگی ایران انجام داده و درباره وضعیت فعلی خاورمیانه به سنا گزارش دهد.


برچسب ها: جمهوری خواهان - سنای آمریکا - آمریکا - جمهوری - دولت بایدن - ایران - بایدن
آخرین اخبار سرویس:

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا: دولت بایدن به ایران سیگنال اشتباهی داد

رهبر جمهوری خواهان سنای آمریکا: دولت بایدن به ایران سیگنال اشتباهی داد