مطالب مرتبط:
خط و نشان سردار بلندپایه سپاه برای دشمنان/ جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را ندارید
دشمن تصمیمات خود در مورد ایران را بر اساس میزان حضور مردم در انتخابات اتخاذ می کند
سردار فدوی : مردم ایران باحضور پرشور درانتخابات شکست دیگری را به دشمن تحمیل می کنند
تحقیر ستاره فوتبال عرب پس از پیروزی ایران
به طور یکطرفه لغو روادید برای اتباع 28 کشور را اعلام کردیم/ نیازی به مذاکره مستقیم ایران و آمریکا نیست/ ایران اهتمام جدی در حمایت از یمن دارد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 بهمن 1402 ساعت 21:202024-02-05سياسي

دشمن جرئت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را ندارد


جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: در هیچ مقطع زمانی و در هیچ نقطه جهان، این گونه جبهه استکبار علیه ملتی دسیسه نمی کند ولی ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از ایرنا، سردار پاسدار علی فدوی روز در همایش نقش اصناف در پیروزی انقلاب اسلامی که در مصلای صاحب الزمان(عج) ورامین برگزار شد اظهار داشت: سربلندی و اقتدار ایران اسلامی در 45 سال گذشته به دلیل حضور همیشه مردم در صحنه است و این ضمانت خداوند است که همواره طرفدار و یاریگر جبهه حق است.

وی گفت: در هیچ مقطع زمانی و در هیچ نقطه جهان، این گونه جبهه استکبار علیه ملتی دسیسه نمی کند ولی ایستادگی و مقاومت مردم ایران باعث شده تا دشمن نیز به شکست خود معترف باشد و جرأت شلیک کردن حتی یک گلوله به سمت ایران را به خود راه ندهد.

وی اظهار داشت: اینکه امروز ملت ایران یکپارچه علیه آمریکای جنایتکار ایستادگی می کند، به این دلیل است که آمریکا همواره به دنبال همراه کردن ایادی خود علیه مظلومان عالم بوده است و هیچ گاه ازمظلومی دفاع نکرده است، از این رو با خفت و خواری این گونه وانمود می کند که ایران عامل تنش در منطقه است.


برچسب ها: ایستادگی و مقاومت - ایران - انقلاب اسلامی - فرمانده سپاه پاسداران - مردم ایران - سپاه پاسداران انقلاب - پیروزی انقلاب اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

دشمن جرئت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را ندارد

دشمن جرئت شلیک حتی یک گلوله به سمت ایران را ندارد