مطالب مرتبط:
رییس کل گمرک: خدمات در گمرکات مهم کشور شبانه روزی است
شبانه روزی شدن خدمات در گمرکات مهم کشور
ارتقای کیفیت محصولات ایران خودرو مورد تایید نهادهای مستقل ارزیابی است
عکس | آزمون ارزیابی و اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن در اهواز
ارزیابی کارنامه ویلن موتا گزینه اوسمار برای پرسپولیس؛ ماشین گلزنی!
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 بهمن 1402 ساعت 15:152024-02-02سياسي

تقدیر از دانشگاه های برتر کشور در زمینه فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال برگزاری است و همزمان با ایام الله دهه فجر، - در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور از دانشگاه های برتر در فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی تقدیر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان ها خبرگزاری دانشجو، در سومین روز از هفتادوسومین نشست معاونان دانشجویی دانشگاه ها و موسسات آموزش عالی کشور که در دانشگاه شهید باهنر کرمان در حال برگزاری است و همزمان با ایام الله دهه فجر، از دانشگاه های برتر که در فرایند ارزیابی خدمات دانشجویی منتخب شده بودند، تقدیر به عمل آمد.

در این فرایند سه دانشگاه، صنعتی اصفهان، الزهرا (س) تهران و خوارزمی به عنوان دانشگاه برتر و شش دانشگاه ارومیه، تهران، اصفهان، علامه طباطبایی، رازی کرمانشاه و فردوسی مشهد شاسته تقدیر شدند.

گفتنی است، معیار ها و شاخص های ارزیابی در 3 مولفه درون داد، برون داد و پیامد تنظیم شده است و بسترسازی جهت سیاست گذاری و برنامه ریزی، ایجاد زمینه افزایش بهره وری، سطح بندی دانشگاه هااز نظر خدمات، تقویت زمینه های پاسخگویی به ذینفعان از اهداف این ارزیابی می باشند.


برچسب ها: دانشگاه - موسسات آموزش عالی کشور - دانشگاه ها - دانشجویی - دانشگاه های برتر - دانشگاه شهید باهنر کرمان - ارزیابی خدمات
آخرین اخبار سرویس:

تقدیر از دانشگاه های برتر کشور در زمینه فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی

تقدیر از دانشگاه های برتر کشور در زمینه فرآیند ارزیابی خدمات دانشجویی