مطالب مرتبط:
جشنواره فیلم فجر با طعم فوتبال و بحث های فلسفی سروش صحت
حواشی روز سوم فیلم فجر|روز کامبک ها با پنالتی «علی جهان» و «جهان با من برقص» سروش صحت/ با کلاس مثل دفاع چپ پرسپولیس!
واکنش دبیر جشنواره فیلم فجر به حاشیه سازی الناز شاکردوست+فیلم
اکران 16 فیلم سودای سیمرغ جشنواره فیلم فجر در اصفهان
ویدیو/ پاسخ دبیر جشنواره فیلم فجر به حاشیه های «بی بدن»
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 بهمن 1402 ساعت 12:262024-02-04فرهنگي

فیلمی متفاوت از سروش صحت در جشنواره فیلم فجر


سومین روز جشنواره فیلم فجر در سینمای رسانه در حالی تا پاسی از نیمه شب ادامه داشت که تحت تاثیر برد تیم ملی فوتبال ایران و تماشای فیلمی متفاوت از سروش صحت قرار گرفت.

- ، شنبه 14 بهمن ماه جشنواره بین المللی فیلم فجر کار خود را با نمایش چهار فیلم و پخش مسابقه فوتبال ایران و ژاپن در یک سانس ویژه به پایان رساند.

ایسنا نوشت؛ در این روز فیلم های صبح اعدام به کارگردانی بهروز افخمی، شه سوار به کارگردانی حسین نمازی، قلب رقه به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و صبحانه با زرافه ها به کارگردانی سروش صحت در سینمای رسانه در مرکز همایش های برج میلاد رونمایی شدند که در ادامه حاشیه هایی بر متن این روز را می خوانید.

* نمایش فیلم صبح اعدام که بر اساس یک گزارش واقعی از روزنامه کیهان در دهه 40 و درباره ساعت های پایانی زندگی طیب حاج رضایی و حاج اسماعیل رضایی پیش از تیرباران بود، بازخوردهای متفاوتی میان اهالی رسانه و منتقد داشت.

برخی این فیلم سیاه و سفید و مستند گونه را اثری ساخته شده از ویکی پدیا می دانستند و برخی هم آن را فیلمی قابل قبول نسبت به برخی دیگر از آثار افخمی که بر مبنای زندگی فرد خاصی ساخته شده بود، عنوان می کردند.

* با پایان نمایش فیلم صبح اعدام اعلام شد که از ساعت 15 بنا به درخواست اهالی رسانه مسابقه فوتبال ایران و ژاپن در سالن اصلی پخش


برچسب ها: کارگردانی - فیلم - جشنواره فیلم فجر - جشنواره بین المللی فیلم فجر - فوتبال ایران - جشنواره فیلم - سینمای رسانه
آخرین اخبار سرویس:

فیلمی متفاوت از سروش صحت در جشنواره فیلم فجر

فیلمی متفاوت از سروش صحت در جشنواره فیلم فجر