مطالب مرتبط:
مجلس منابع لازم برای همسان سازی حقوق بازنشستگان را تعیین کرد
بازنشستگان منتظر اجرای همسان سازی حقوق ها باشند؛بودجه تصویب شد
اجرای دور جدید همسان سازی حقوق بازنشستگان با شرایط ویژه | افزایش شوکه کننده حقوق بازنشستگان در راه است
خبر خوش مجلس از حقوق متفاوت بازنشستگان کشوری در 1403
متناسب سازی حقوق بازنشستگان| منبع متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سال 1403
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 بهمن 1402 ساعت 16:452024-01-25اقتصادي

لزوم همسان سازی حقوق ناجیان به صورت کشوری


رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان این که سال گذشته 10 تا 15 درصد به عنوان حق تخصص به حقوق ناجیان اضافه شد، گفت: قرار شد حقوق ناجیان نیز به صورت کشوری همسان شود.

- ایسنا/خوزستان رییس فدراسیون نجات غریق و غواصی با بیان این که سال گذشته 10 تا 15 درصد به عنوان حق تخصص به حقوق ناجیان اضافه شد، گفت: قرار شد حقوق ناجیان نیز به صورت کشوری همسان شود.

مهدی حیدری امروز(5 بهمن ماه) در آیین رونمایی از طرح ایمنی سواحل و رودخانه های استان خوزستان در اهواز، اظهارکرد: سال ها بحث ساماندهی سواحل مطرح بود اما در 2 سال گذشته با تغییر نگاه حاکمیتی از طرف رییس جمهور به این موضوع، در گام اول با دستور رییس جمهور اعتبار خاصی از محل ستاد بحران در اختیار هیات های نجات غریق و غواصی استان های مربوطه قرار گرفت و ستاد وزارت کشور نیز درباره ساماندهی سواحل احیا شد.

وی گفت: سالی که کار را شروع کردیم حقوق ناجیان غریق در مازندران به 2 میلیون تومان هم نمی رسید و استان گیلان شاید زیر مبلغ یک میلیون تومان بود و در استان های دیگر هم واقعا مبلغی نبود و همین امر باعث شده بود که ساحل ما از نیروی انسانی خوب خالی شود.

اما بعد از تغییر نگاهی که صورت گرفت، حقوق ناجیان ما افزایش چشمگیری داشت و از همه مهمتر به موقع پرداخت شد و اعتماد از دست رفته برگشت و خروجی کار را امسال در اس


برچسب ها: فدراسیون نجات غریق و غواصی - فدراسیون نجات غریق - نجات غریق - رییس فدراسیون - حقوق - رییس جمهور - رودخانه های استان
آخرین اخبار سرویس:

لزوم همسان سازی حقوق ناجیان به صورت کشوری

لزوم همسان سازی حقوق ناجیان به صورت کشوری