مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 26 دی 1402 ساعت 16:002024-01-16پزشكي

اول بهمن؛ آغاز پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم در کشور


معاون بهداشت وزارت بهداشت از آغاز پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم در کشور، با رویکرد مصرف نمک یُداردار و لبنیات، از اول بهمن ماه خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سلامت خبرگزاری فارس، حسین فرشیدی در نشست خبری پویش ملی سلامت با محوریت اطلاع رسانی تغذیه سالم، اظهار کرد: پویش ملی سلامت با رویکرد غربالگری دیابت و پرفشاری خون ظرف چند روز آینده به پایان رسیده و به دنبال آن پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم آغاز خواهد شد.

وی با بیان اینکه نزدیک به 43 میلیون نفر در پویش ملی سلامت با رویکرد دیابت و پرفشاری خون، غربالگری شدند، افزود: اجرای پویش ملی سلامت با رویکرد غربالگری دیابت و پرفشاری خون، در برنامه های جاری از جمله نظام ارجاع و سلامت خانواده، بسیار تاثیرگذار بود؛ در فاز دوم نیز پویش تغذیه سالم اجرا می شود.

فرشیدی گفت: برنامه سلامت خانواده از 53 شهر به 192 شهر افزایش پیدا کرده است، تا پایان سال جاری نیز 6 منطقه از مناطق تهران با جمعیت 27 میلیون نفر، تحت پوشش این برنامه قرار خواهند گرفت؛ تحقق این هدف، ارتباط مستقیمی با پویش ملی سلامت دارد، چراکه پوشش گستره بیشتری از جمعیت کشور نسبت به ارائه خدمات بهداشتی در اقصی نقاط کشور، می تواند در مشارکت مردم در پویش های ملی سلامت، تاثیرگذار باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اول بهمن؛ آغاز پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم در کشور

اول بهمن؛ آغاز پویش ملی اطلاع رسانی تغذیه سالم در کشور