مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 18:252024-01-02ورزشي

24 بانوی خوزستانی از کنگره بانوان تاثیر گذار معرفی می شوند


مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: کنگره بانوان تاثیرگذار هشت کارگروه دارد که از این تعداد 24 نفر از استان معرفی و در نهایت سه نفر را به عنوان برگزیده به دفتر بانوان معاونت زنان ریاست جمهوری معرفی خواهند شد.

- مریم مراد اسکندری مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان پیش از ظهر امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در اهواز در رابطه با دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار، اظهار کرد: این کنگره جهت معرفی بانوان موفق و تاثیرگذاری است که علاوه بر نقش آفرینی موثر در ارتقاء هویت و اصالت خانواده در سایر فعالیت های دیگر موثر بوده و هیچگاه دست از تلاش برنداشته اند.

وی  با بیان اینکه این کنگره متشکل از هشت کارگروه فرهنگ و هنر، تعلیم و تربیت، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، علم پژوهش و فن آوری، سیاستگذاری و حکمرانی و ورزش، افزود: بانوان تاثیر گذار با ثبت نام در هر کدام از این کارگروه ها حوزه فعالیت و تاثیر گذاری خود را مشخص خواهند کرد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری خوزستان گفت: هر کارگروه یک دبیر علمی دارد که این دبیر که این دبیر موظف است کارگروه های زیر مجموعه خود را در بخش شناسایی، تفکیک مدارک و اسناد همچنین داوری تشکیل دهد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

24 بانوی خوزستانی از کنگره بانوان تاثیر گذار معرفی می شوند

24 بانوی خوزستانی از کنگره بانوان تاثیر گذار معرفی می شوند