مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 21:202024-01-07بين الملل

شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 110 تن رسید


با شهادت روزنامه نگار «علی سالم ابوعجوه»، یکی از نوه های شهید «احمد یاسین» بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی «حماس» در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی شمار شهدای خبرنگار به 110 تن افزایش یافت.

- با شهادت روزنامه نگار علی سالم ابوعجوه ، یکی از نوه های شهید احمد یاسین بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی شمار شهدای خبرنگار به 110 تن افزایش یافت.

رژیم صهیونیستی همچنان به حمله به اصحاب رسانه در نوار غزه ادامه می دهد و دفتر اطلاع رسانی دولت غزه شامگاه یکشنبه اعلام کرد تعداد شهدای خبرنگار به 110 تن رسیده است.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، با شهادت روزنامه نگار علی سالم ابوعجوه ، یکی از نوه های شهید احمد یاسین بنیانگذار جنبش مقاومت اسلامی حماس در جریان بمباران غزه توسط رژیم صهیونیستی شمار شهدای خبرنگار به 110 تن افزایش یافت.

  به نقل از المیادین، ساعاتی پیش نیز رژیم صهیونیستی با حمله پهپادی به خودرویی در خان یونس واقع در جنوب نوار غزه دو خبرنگار دیگر حمزه وائل الدحدوح و مصطفی ثریا را به شهادت رساند.

  دفتر اطلاع رسانی دولت غزه این جنایت را محکوم و اعلام کرد هدف از جنایت مستمر ارتش اشغالگر علیه خبرنگاران ایجاد رعب و وحشت در میان آنها، تلاشی نافرجام برای پنهان کردن حقیقت و ممانعت خبرنگاران از پوشش رسان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 110 تن رسید

شمار شهدای خبرنگار در جنگ غزه به 110 تن رسید