مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 08:262024-01-03سياسي

تعهد، اخلاص و ایمان زنده یاد کاظمی آشتیانی ستودنی بود


رییس دانشگاه شهرکرد تعهد، اخلاص و ایمان همیشگی زنده یاد کاظمی آشتیانی به خداوند متعال را ستودنی دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه زنده یاد آشتیانی با عمل همراه با ایمان میسر می شود همانطور که این کار باعث تقویت و نورانی شدن دل است.

- ایسنا/چهارمحال و بختیاری رییس دانشگاه شهرکرد تعهد، اخلاص و ایمان همیشگی زنده یاد کاظمی آشتیانی به خداوند متعال را ستودنی دانست و تصریح کرد: ادامه دادن راه زنده یاد آشتیانی با عمل همراه با ایمان میسر می شود همانطور که این کار باعث تقویت و نورانی شدن دل است.

یاسر پیرعلی در گفت وگو با ایسنا، دانش فراوان، هوش سرشار و توان مدیریتی بالا را از برجسته ترین ویژگی های زنده یاد دکتر سعید کاظمی آشتیانی دانست و اظهار کرد: اعتلای نام جمهوری اسلامی ایران در عرصه های بین الملل، رشد و توسعه علمی در کشور، تربیت نسلی از پژوهشگران جوان و ایجاد یک مجموعه علمی ساختارمند از اهداف و آرمان های زنده یاد کاظمی آشتیانی در تاسیس پژوهشگاه رویان بود.

وی ارتقای شاخصه امید به زندگی، یافتن راه حل های علمی برای حل برخی از مشکلات کشور از جمله مشکلات اقتصادی ناشی از تحریم ها را از دیگر اهداف تاسیس پژوهشگاه رویان عنوان کرد و افزود: زنده یاد کاظمی آشتیانی یکی از برجسته ترین شخصیت های علمی و پژوهشی کشور در زمینه های طب تولیدمثل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد، اخلاص و ایمان زنده یاد کاظمی آشتیانی ستودنی بود

تعهد، اخلاص و ایمان زنده یاد کاظمی آشتیانی ستودنی بود