مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 16:312024-01-15سياسي

طراحی بسته تبلیغاتی برای نامزد های انتخابات در پیام رسان ها


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به وظایف وزارت ارتباطات در انتخابات؛ گفت: - عیسی زارع پور وزیر ارتباطات گفت: برای نامزد های انتخابات مجلس، یک کانال اختصاصی با تیک آبی طراحی می شود و به آن ها ظرفیت تبلیغاتی داده می شود، همچنین قرار شد سکو ها یک بسته تبلیغاتی برای نامزد های انتخابات طراحی کنند.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، عیسی زارع پور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات، با اشاره به وظایف وزارت ارتباطات در انتخابات؛ گفت: یکی از وظایفی که قانون بر عهده ما گذاشته است درباره بحث زیرساخت های ارتباطی است، چون شعب برای اموری که دارند نیاز به ارتباط دارند که ما این را داریم پیگیری می کنیم.

وی تاکید کرد: یک موضوع هم که ما داوطلبانه پذیرفتیم و داریم دنبال می کنیم بحث استفاده از ظرفیت پیام رسان ها و شبکه های اجتماعی است که برای هر کدام از نامزد های تایید شده، یک کانال اختصاصی با تیک آبی طراحی شود و به آن ها ظرفیت تبلیغاتی داده می شود.

زارع پور افزود: البته، چون سکو ها خصوصی هستند هزینه تبلیغات گرفته خواهد شد، ولی با کاندیدا ها تخفیف می دهند و قرار شد سکو ها یک بسته تبلیغاتی طراحی کنند تا هر کدام از نامزد ها تمایل داشتند از آن استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طراحی بسته تبلیغاتی برای نامزد های انتخابات در پیام رسان ها

طراحی بسته تبلیغاتی برای نامزد های انتخابات در پیام رسان ها