مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:152024-01-13سياسي

کنترل آسیب های اجتماعی اولویت برنامه چهارم توسعه


رییس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران گفت: کنترل و پیشگیری از آسیب های اجتماعی در برنامه چهارم توسعه یکی از اولویت های چهارگانه بود که با تشکیل قرارگاه اجتماعی مورد پیگیری قرار گرفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازفارس، نرگس معدنی پور با بیان اینکه از سال 1400 تلاش مدیریت شهری بر این بود که ضمن نظارت بر عملکرد معاونت اجتماعی و فرهنگی، تمام واحدهای شهرداری در مأموریت فرهنگی و اجتماعی را بررسی کنیم، اظهار کرد: قرار ما بر این بود که به طور مداوم گزارشات را دریافت و بررسی کنیم و با حضور میدانی نیز طرح ها و برنامه ها را مورد بررسی قرار دهیم.

وی همچنین تصریح کرد: دریافت گزارشات و حضور میدانی اعضای کمیسیون فرهنگی و اجتماعی و ارزیابان به صورت مرتب انجام می شود و شاخص های ارزیابی نیز برای واحدها تعیین شده است.

معدنی پور با بیان اینکه برنامه چهارم توسعه که در اواخر سال قبل تصویب شد به عنوان سند بالادستی ملاک عمل ما قرار گرفت، یادآور شد: برنامه های سال 1400 بر مبنای برنامه سوم توسعه و سال 1401 بر اساس برنامه و بودجه همان سال مورد سنجش قرار گرفت؛ چراکه با توجه به تصویب برنامه چهارم در اواخر سال امکان انطباق برنامه های سال 1401 با برنامه توسعه وجود نداشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کنترل آسیب های اجتماعی اولویت برنامه چهارم توسعه

کنترل آسیب های اجتماعی اولویت برنامه چهارم توسعه