مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 15:402024-01-13حوادث

خانواده قاچاقچی مواد مخدر در کاشمر دستگیر شدند


فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری 2 سوداگر مرگ که در پوشش خانواده، قصد قاچاق مواد مخدر را داشتند خبر داد.

- ایسنا/خراسان رضوی فرمانده انتظامی کاشمر از دستگیری 2 سوداگر مرگ که در پوشش خانواده، قصد قاچاق مواد مخدر را داشتند خبر داد.

سرهنگ حسن مشهدی در گفت و گو با ایسنا گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر کاشمر حین کنترل محورهای مواصلاتی این شهرستان به یک دستگاه سواری پژو پارس مشکوک و این خودرو را برای بررسی بیشتر متوقف کردند.

وی افزود: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر در بازرسی دقیق این خودرو 2 کیلو و 750 گرم مواد مخدر از نوع تریاک که به طرز ماهرانه ای داخل خودرو جاساز شده بود را کشف کرده و در این زمینه یک متهم زن و یک متهم مرد را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی کاشمر با اشاره به این که متهمان با تشکیل پرونده مقدماتی تحویل مراجع قضایی شدند، خاطرنشان کرد: مبارزه با قاچاق مواد مخدر یکی از اولویت های اصلی کار پلیس است، لذا شهروندان در صورت مشاهده هرگونه مورد مشکوک از طریق تلفن 110، سبزپوشان عرصه نظم و امنیت را در اجرای وظایف خود یاری کنند.

کشف دام قاچاق وی در ادامه از کشف 20 رأس دام قاچاق به ارزش 2 میلیارد ریال در این شهرستان خبر داد و افزود: ماموران دایره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی، در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خانواده قاچاقچی مواد مخدر در کاشمر دستگیر شدند

خانواده قاچاقچی مواد مخدر در کاشمر دستگیر شدند