مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 23 دی 1402 ساعت 11:452024-01-13اقتصادي

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال


مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی لارستان با تأکید بر اینکه ساخت این کتابخانه از مهرماه سرعت بیشتری گرفته است، - ایسنا/فارس مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فارس در بازدید از پروژه کتابخانه مرکزی لارستان با تأکید بر اینکه ساخت این کتابخانه از مهرماه سرعت بیشتری گرفته است، گفت: بر اساس اعلام پیمانکار این کتابخانه تا پایان سال تکمیل و تحویل می شود.

محمد حسین فیروزی امروز، 23 دی ماه در جریان سفر به شهرستان لارستان که به منظور حضور در جلسه انجمن کتابخانه های عمومی و آیین تکریم و معارفه رییس اداره کتابخانه های عمومی لارستان انجام شد، از روند ساخت پروژه کتابخانه مرکزی لارستان بازدید کرد.

وی در حاشیه این بازدید با اشاره به اینکه این پروژه از سال 1388 آغاز شده است و حدود 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشت، گفت: تغییر پیمانکار و زمانبر بودن تخصیص و تامین بودجه پیشرفت کار را کند کرده بود.

فیروزی افزود: با دستور ویژه استاندار فارس و همراهی شایسته اداره کل راه و شهرسازی لارستان، این پروژه از مهر ماه سال جاری سرعت بیشتری گرفته است و بر اساس اعلام پیمانکار تا دهه فجر و یا حداکثر پایان سال تکمیل و تحویل می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال

تکمیل پروژه کتابخانه مرکزی لارستان تا پایان امسال