مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 09:502024-01-09سياسي

پنجاه و هشتمین شماره نشریه «سرو» منتشر شد


 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری «سرو» با عنوان «مهندسِ مقاومت» از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

- پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان مهندسِ مقاومت از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

 به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه فرهنگی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، پنجاه و هشتمین شماره ماهنامه فرهنگی هنری سرو با عنوان مهندسِ مقاومت از سوی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس منتشر شد.

نشریه سرو از بخش های مختلفی تحت عنوان گفتمان ، پرسمان ، راویان ، دیده بان ، یادمان و راهیان تشکیل شده که هر بخش شامل موضوعات متنوعی است.

در این شماره از ماهنامه سرو سرمقاله ای به قلم محمدقاسم ناظر با تیتر امتدادِ مکتب سلیمانی منتشر شده است.

در فصل گفتمان این شماره از نشریه سرو؛ در گفت وگویی با سردار سرتیپ بسیجی دکتر بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس به تبیین ابعاد مختلف شخصیتی سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی پرداخته و در ادامه درمقاله ای به قلم مهران کریمی با عنوان خون آورد های حاج قاسم چگونگی ایجاد تحول عظیم در پی شهاد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنجاه و هشتمین شماره نشریه «سرو» منتشر شد

پنجاه و هشتمین شماره نشریه «سرو» منتشر شد