مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 10 دی 1402 ساعت 10:102023-12-31فرهنگي

دست مخاطبان موسیقی برای حضور در کنسرت ها باز شد؟


در روزهای پی شرو، به نظر می رسد که به نوعی انحصار موسیقی پاپ شکسته شده است و کنسرت های موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقی ایرانی، کلاسیک، نواحی و پاپ روی صحنه خواهند رفت.

- در روزهای پی شرو، به نظر می رسد که به نوعی انحصار موسیقی پاپ شکسته شده است و کنسرت های موسیقی در ژانرهای مختلف موسیقی ایرانی، کلاسیک، نواحی و پاپ روی صحنه خواهند رفت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، باوجود اینکه مدتی طولانی خبری از برگزاری کنسرت های سایر ژانرهای موسیقی بجز پاپ نبود و بسیاری این اتفاق را زنگ خطری برای موسیقی ایران می شمردند اما به نظر می رسد که اکنون این وضعیت تا حدی رو به بهبود است و برگزاری کنسرت های موسیقی تنها به ژانر پاپ محدود نیست؛ البته که باید دید این وضعیت تا چه زمانی ادامه دار خواهد؛ چراکه به هر حال زمانی می توان از این اتفاق خوشحال شد که امری مستمر باشد، نه گذرا.

در راستای رسم هفتگی ایسنا، در ادامه نگاهی خواهیم داشت به برگزاری کنسرت های پاپ تهران که در سالن های .

روی صحنه می روند.

سالن میلاد نمایشگاه بین المللی مجید رضوی یکشنبه 10 دی در دو سانس 19 و 22 حامیم دوشنبه 11 دی و شنبه 16 دی در دو سانس 19 و 22:15 گرشا رضایی پنجشنبه 14 دی در دو سانس 18:30 و 21:30 رضا صادقی یکشنبه 17 دی در دو سانس 19 و 22 مجید رضوی دوشنبه 18 دی در دو سانس 19 و 22 امید حاجیلی جمعه 22 دی در دو سانس 19 و 2


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دست مخاطبان موسیقی برای حضور در کنسرت ها باز شد؟

دست مخاطبان موسیقی برای حضور در کنسرت ها باز شد؟