مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 13:302023-12-27سياسي

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان همزمان با سفر دولت


مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان از بهره برداری مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان همزمان با سفر رییس جمهور به استان زنجان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی محمد نادر خانی مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان ظهر امروز در جلسه تشریح افتتاح طرح های حوزه آب که هم زمان با سفر دوم رییس جمهور به استان اتفاق خواهد افتاد با اشاره به افتتاح مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان اظهار داشت: افزایش ظرفیت تصفیه فاضلاب از 32 هزار مترمکعب در روز به 75 هزار مترمکعب در شبانه روز، از مزایای اجرای این طرح است و با افتتاح آن، جمعیت زیرپوشش از 190 هزار نفر به 410 هزار نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان زنجان با اشاره به اینکه فرآیند تصفیه فاضلاب در مدول نخست، سیستم لجن فعال و در مدول دوم SBR است که در فرآیند جدید تمام واکنش ها مانند ته نشینی، هوادهی و… در یک حوضچه انجام می شود، افزود: پروژه احداث تصفیه خانه فاضلاب شهر زنجان به عنوان یکی از نمونه های موفق استفاده از ظرفیت بخش خصوصی در کشور مطرح است که با قرارداد BOT به بخش خصوصی واگذار شده است.

وی به افتتاح طرح توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب زنجان اشاره کرد و گفت: افزایش تعداد مشترکان فاضلاب، توسعه شبکه جمع آوری فاضلاب شهر زنجان باتوجه به افزایش درخواست های مردمی ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان همزمان با سفر دولت

بهره برداری از مدول دوم تصفیه خانه فاضلاب زنجان همزمان با سفر دولت