مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 17:402024-01-07سياسي

شهید سلیمانی پایه های قدرت منطقه ای ما را پی ریزی کرد


فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: دهه 60، حاج قاسم در سطح تاکتیک با افکار بسیار برجسته تاکتیکی به عنوان یک تاکتیک دان شجاع و فهیم در نقش یک فرمانده لشکر برجسته مجاهدت و تلاش کرد.

- فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم الانبیاء(ص) گفت: دهه 60، حاج قاسم در سطح تاکتیک با افکار بسیار برجسته تاکتیکی به عنوان یک تاکتیک دان شجاع و فهیم در نقش یک فرمانده لشکر برجسته مجاهدت و تلاش کرد.

دهه 70 در جنوب شرق یک قرارگاهی به نام قدس را ایجاد کرد و افتاد به جان اشرار و ضدانقلاب و آنها را خلع سلاح کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سرلشکر غلامعلی رشید در بخشی از یک گفت و گو یادآور شد: یک فردی را هم به نام عیدوک که اول به او پناهندگی داد می خواست تحویل قوه قضاییه بدهد برای محاکمه، مقام معظم رهبری به ایشان تذکر داد که وقتی به او امان داده ای، دیگر نمی توانی او را به محاکم قضایی برای محاکمه بسپارید، سردار سلیمانی هم او را آزاد کرد به امید اینکه برود و رفتارش را تصحیح کند.

وی با بیان این که از آغاز سال 76 با حکم فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس منصوب شد و پایه های قدرت منطقه ای ما را پی ریزی کرد.

افزود: ما قبل از ایشان هم نیروی قدس داشتیم ولی سردار سلیمانی، نیروی قدس و قدرت منطقه ای ما را دهها برابر ارتقاء داد و در سطح راهبردی در تمام منطقه یک فرماند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید سلیمانی پایه های قدرت منطقه ای ما را پی ریزی کرد

شهید سلیمانی پایه های قدرت منطقه ای ما را پی ریزی کرد