مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 12 دی 1402 ساعت 16:352024-01-02سياسي

شرکت 800 دانشجو در جشنواره فرهنگی قرآنی شهید انشایی


دبیر اجرایی جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی به 800 شرکت کننده در این جشنواره اشاره کرد و گفت: در این جشنواره در رشته های مختلف قرآنی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام حسین صنعت پور امیری بعد از ظهر امروز در اختتامیه نخستین جشنواره قرآنی، فرهنگی و هنری شهید دریادار دوم مسعود انشایی در دانشگاه علوم دریایی امام خمینی (ره) نوشهر با بیان اینکه یکی از مولفه های برترساز در میدان نبرد ایمان و اعتقاد است، اظهار کرد: ایمان، قوت و نیرویی در روح انسان است که تاب آوری را بالا می برد.

وی افزود: به همین جهت طرح جامع فرهنگی، تربیتی برای دانشگاه تدوین شد و از ویژگی های مهم این طرح در کنار عقیدتی و سیاسی دانشگاه مشارکت دانشجویان در این برنامه ها است.

رییس اداره عقیدتی سیاسی نیروی دریایی ارتش گفت: برای اینکه این طرح ضمانت عملی داشته باشد جشنواره ای طراحی شد تا خروجی این برنامه در طول ترم، در جشنواره مشخص شود و ضمن اینکه یک کار جمعی صورت می گیرد یک رقابت مثبتی بین عزیزان است.

امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر *توجه به مباحث فرهنگی و هنری در کنار ارتقا توان رزم امیردریادار دوم آریا شفقت رودسری فرمانده دانشگاه علوم دریایی امام خمینی(ره) نوشهر در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرکت 800 دانشجو در جشنواره فرهنگی قرآنی شهید انشایی

شرکت 800 دانشجو در جشنواره فرهنگی قرآنی شهید انشایی