مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 20:402024-01-15سياسي

ماجرای تجمع بازنشستگان کارخانه ITI مقابل استانداری فارس چه بود؟


امروز، 25 دی ماه 1402 تجمعی هر چند کوچک متشکل از بازنشستگان کارخانه مخابراتی راه دور ایران (ITI) در مقابل استانداری فارس برای پیگیری مطالباتشان انجام شد.

- ایسنا/فارس امروز، 25 دی ماه 1402 تجمعی هر چند کوچک متشکل از بازنشستگان کارخانه مخابراتی راه دور ایران (ITI) در مقابل استانداری فارس برای پیگیری مطالباتشان انجام شد.

در این تجمع برخی از افراد پلاکاردهایی که مشخص کننده نوع مطالبات آنان بود در دست داشتند که تأکید بر پرداخت مطالبات 17 ساله آنان داشت.

از آنجا که بحث پیگیری رفع مشکلات این کارخانه در سفر دوم آیت الله رییسی، رییس جمهور کشورمان به استان فارس دنبال شد، به سراغ مدیرکل دفتر هماهنگی امور اقتصادی استانداری فارس رفتیم تا جزییات بیشتری از این ماجرا را بشنویم که چرا تاکنون مطالبات این افراد پرداخت نشده است.

مرتضی شریفی در این رابطه به خبرنگار ایسنا گفت: بحث پرداخت مطالبات بازنشستگان کارخانه راه دور ایران چندین سال است که در استان فارس مطرح است که از روزی که ایمانیه، استاندار فارس بر روی کار آمدند به صورت جدی پیگیر مباحث و مطالبات این افراد بوده اند و نقطه عطف آن هم تفاهم نامه ای بود که در سفر دوم ریاست جمهوری به استان فارس منعقد شد تا برای احیای این کارخانه کنسرسیوم تشکیل شود و دستگاه های مختلفی هم عضو آن هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای تجمع بازنشستگان کارخانه ITI مقابل استانداری فارس چه بود؟

ماجرای تجمع بازنشستگان کارخانه ITI مقابل استانداری فارس چه بود؟