مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 10:402023-12-27فرهنگي

تعهد به انقلاب اسلامی مهم ترین ویژگی پروانه معصومی است


تعهد به انقلاب اسلامی از مهم ترین ویژگی های زنده یاد پروانه معصومی است و حمایت و قدرشناسی از چنین هنرمندانی ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیجار، محمدحسین محبیان صبح امروز در آیین نکوداشت مرحومه پروانه معصومی که در پردیس سینمایی آزادی بیجار برگزار شد، اظهار کرد: قدردانی و قدرشناسی از هنرمندان ضروری است و دیار گروس خوشبختانه هنرمندان و مفاخر بزرگی را در دامان خود پرورش داده و باید در راستای حمایت از این هنرمندان تلاش کرد.

وی افزود: راز ماندگاری مرحومه معصومی در عرصه هنر این بود که این هنرمند متعهد همواره به محتوای اثر هنری خود توجه می کرد و در فیلم های گیشه ای حضور نمی یافت.

فرماندار بیجار تاکید کرد: حساسیت این بانوی مرحومه در انتخاب های گزینشی نقش های ایفا شده و ریزبینی از رموز ماندگاری شان بود که مایه افتخار ماست.

محبیان اضافه کرد: هنرمندان نمی میرند و خلق آثار با محتوای این هنرمندان یاد و خاطره آنها را همواره در اذهان زنده نگه می دارد.

وی در پایان تصریح کرد: مرور و بررسی آثار هنرمند پروانه معصومی به درک بیشتر نسل امروز از نمونه یک بانوی هنرمند مسلمان  کمک خواهد کرد.

در پایان این مراسم حاج ابوطالب کبودرآهنگی برادر زنده یاد پروانه معصومی با قدردانی از اهتمام مسوولین شهرستان بیجار در برگزاری این مراسم باشکوه گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعهد به انقلاب اسلامی مهم ترین ویژگی پروانه معصومی است

تعهد به انقلاب اسلامی مهم ترین ویژگی پروانه معصومی است