مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 24 دی 1402 ساعت 14:252024-01-14پزشكي

استفاده از سفیدکننده در محلول های الکلی/ لزوم اطلاع رسانی فوری طغیان مسمومیت ها


کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مصرف مشروبات الکلی حتی با حجم کم عوارض زیادی در پی دارد، گفت: در روند تهیه مشروبات الکلی، - استفاده از سفیدکننده در محلول های الکلی/ لزوم اطلاع رسانی فوری طغیان مسمومیت ها کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه مصرف مشروبات الکلی حتی با حجم کم عوارض زیادی در پی دارد، گفت: در روند تهیه مشروبات الکلی، همواره به صورت غیر قابل کنترلی مقدار اندکی متانول (الکل صنعتی) نیز پیدا می شود که امکان سنجش و حذف آن در تولیدات غیرصنعتی (خانگی) وجود ندارد و نظام بهداشتی هر چند وقت یک بار با طغیان موارد مسمومیت با متانول مواجه می شود.

دکتر قدسیه حکیم زاده، با اشاره به موارد اخیر مسمومیت با الکل در استان خوزستان اظهار کرد: مصرف مشروبات الکلی حتی با حجم کم عوارض زیادی در پی دارد و سلامت انسان را در معرض تهدید قرار می دهد.

وی افزود: گزارش های نگران کننده ای در مورد مصرف الکل وجود دارد که موجب به خطر افتادن سلامتی افراد مصرف کننده شده و این مساله همیشه به عنوان یک معضل بهداشتی اجتماعی مطرح بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، کارشناس مسئول سلامت روان مرکز بهداشت خوزستان گفت: متاسفانه استفاده از این ماده، منجر به افزایش مراجعه شمار زیادی از بیماران مسموم به الکل به مراکز بی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از سفیدکننده در محلول های الکلی/ لزوم اطلاع رسانی فوری طغیان مسمومیت ها

استفاده از سفیدکننده در محلول های الکلی/ لزوم اطلاع رسانی فوری طغیان مسمومیت ها