مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 20 دی 1402 ساعت 19:552024-01-10سياسي

کیان صهیونیسم منشاء اصلی ترویج تروریسم در منطقه غرب آسیا است


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: همه ما می دانیم که هر تحولی در هر نقطه ای از جهان، - رییس گروه پارلمانی ایران در مجمع مجالس آسیایی گفت: کیان صهیونیسم منشاء اصلی ترویج تروریسم در منطقه غرب آسیا است و داعش به عنوان یکی از اهرم های صهیونیست ها برای ثبات زدایی عمل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری دانشجو، محمدمهدی زاهدی در اولین نشست کمیته فلسطین مجمع مجالس آسیایی (APA) گفت: همه ما می دانیم که هر تحولی در هر نقطه ای از جهان، خواه ناخواه سایر نقاط جهان را متأثر از خود می کند.

در این میان، قاره آسیا با توجه به اهمیت استراتژیک خود در دنیا و به واسطه دارا بودن منابع مهم و مورد نیاز جهان از جمله انرژی، جایگاه ویژ های داشته است.

وی ادامه داد: این منطقه به بهانه های مختلف، آماج ناآرامی هاو بی ثباتی ها قرار گرفته و اکنون جهان نظاره گر جنگ افروزی های رژیم غاصب صهیونیستی با حمایت های برخی کشور های غربی و آمریکا در تداوم سیاست های جنایتکارانه آن ها در فلسطین در طول بیش از هفت دهه گذشته است.

نماینده مردم کرمان در مجلس گفت: در این بین بی نتیجه بودن اثرات قوانین و مقررات بین المللی بشردوستانه و حقوق بشری در قالب کنوانسیون های جهانی متعدد، کمیته های مشترک، توافقنامه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کیان صهیونیسم منشاء اصلی ترویج تروریسم در منطقه غرب آسیا است

کیان صهیونیسم منشاء اصلی ترویج تروریسم در منطقه غرب آسیا است