مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 9 دی 1402 ساعت 09:452023-12-30بين الملل

دولت بایدن باز هم کنگره را برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی دور زد


برای دومین بار در ماه جاری، دولت بایدن کنگره آمریکا را دور زد تا فروش اضطراری تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تایید کند؛ آن هم در شرایطی که تل آویو با وجود انتقاد فزاینده بین المللی به حملاتش علیه حماس در غزه ادامه می دهد.

- برای دومین بار در ماه جاری، دولت بایدن کنگره آمریکا را دور زد تا فروش اضطراری تسلیحات به رژیم صهیونیستی را تایید کند؛ آن هم در شرایطی که تل آویو با وجود انتقاد فزاینده بین المللی به حملاتش علیه حماس در غزه ادامه می دهد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه آمریکا روز جمعه اعلام کرد که آنتونی بلینکن، وزیر امور خارجه ایالات متحده به کنگره درباره دومین تصمیم به فروش اضطراری تسلیحات و مهمات اطلاع داده که شامل فروش 147.

5 میلیون دلار تجهیزاتی از جمله فیوزها و پرایمرهایی است که برای ساخت گلوله های 155 میلی متری مورد نیاز رژیم صهیونیستی است.

در بیانیه این وزارتخانه آمده است: با توجه به فوریت نیازهای دفاعی اسراییل، وزیر خارجه آمریکا به کنگره اطلاع داده که از اختیاراتش برای تصمیم گیری راجع به تعیین وضعیت اضطرای و تایید فوری ارسال تجهیزات استفاده کرده است.

ایالات متحده به امنیت اسراییل متعهد است و این برای منافع ملی آمریکا حیاتی است که اطمینان حاصل کند اسراییل می تواند از خود برابر تهدیدات دفاع کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دولت بایدن باز هم کنگره را برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی دور زد

دولت بایدن باز هم کنگره را برای فروش تسلیحات به رژیم صهیونیستی دور زد