مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 28 دی 1402 ساعت 11:552024-01-18اقتصادي

صدور فراخوان سرمایه گذاری در آبشار ناهارخوران گرگان


شهردار گرگان جذب سرمایه گذار و سرمایه گذاری را تنها راه رشد اقتصادی مرکز استان گلستان برشمرد و افزود: در همین راستا بسته جدید سرمایه گذاری برای چهار پروژه مسکونی، - تفریحی و تجاری گرگان تدوین شده است.

سیدمحمدرضا سیدالنگی صبح امروز در گفت وگو با ایسنا، با بیان اینکه موقعیت منحصر بفرد شهر گرگان و واقع شدن در مسیر تردد مسافران و زائران شمال و شمال غرب کشور به مشهد مقدس می طلبد تا با تقویت زیرساخت های گردشگری مقدمات توقف مسافر را در این منطقه فراهم کنیم، اظهار کرد: زیبایی های منطقه ناهارخوران، پارک جنگلی النگدره و ارتفاعات هزارپیچ ظرفیت گرگان را دو چندان کرده است.

وی اجرای پروژه های سرمایه گذاری با مشارکت بخش خصوصی را از مهمترین راهکارهای رشد اقتصادی استان گلستان به خصوص شهر گرگان عنوان کرد و گفت: با حمایت های شورای اسلامی شهر گرگان و برگزاری جلسات مستمر هیئت عالی سرمایه گذاری شهرداری، اداره سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری گرگان بسته جدید سرمایه گذاری شامل چهار پروژه مسکونی، تفریحی و تجاری را تدوین کرده و به فراخوان عمومی گذاشته است .

شهردار گرگان رسیدن به اشتغال پایدار، افزایش سرانه درآمدی و رونق اقتصادی را ماحصل اجرای این پروژه ها دانست و خاطرنشان کرد: آنچه در وهله نخست مدنظر بوده، سرمایه گذاری در پروژه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور فراخوان سرمایه گذاری در آبشار ناهارخوران گرگان

صدور فراخوان سرمایه گذاری در آبشار ناهارخوران گرگان