مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 3 دی 1402 ساعت 12:202023-12-24حوادث

جاده های ناایمن کرمان و فوت 450 نفر در آنها طی 6 ماه


رییس پلیس راه شمال استان کرمان گفت: در 6 ماه نخست سال جاری 450 نفر از هم وطنان ما در جاده ها جان خود را از دست داده اند، که آمار خوبی نیست و لزوم همکاری همه جانبه تمامی نهادها و مردم را می طلبد.

- خبرگزاری فارس کرمان، تقریبا هر هفته یک یا چند خبر از تصادفات جاده ای و مرگ هم وطنان خود در جاده های استان را می شنویم و باز ناراحت می شویم و با خود می گوییم ای کاش بیشتری دقت کرده بودند و لحظه ای و یا حتی صدم ثانیه ای صبر کرده بودند تا این چنین خود و سرنشینان خود را به کام مرگ نمی کشاندند.

لحظه ای غفلت از رانندگی که پایان آن یک عمر پشیمانی و داغ عزیزان است و اما به راستی عامل این تصادفات از فرهنگ رانندگی ماست یا جاده های ناایمن استان.

به این بهانه با علی رضایی، رییس پلیس راه شمال استان کرمان هم کلام می شوم و در این خصوص با او گفت وگو می کنم.

علی رضایی اظهار کرد: استان کرمان به واسطه ی این که جز استان های پهناور کشور و دارای جاده های طولانی است، معمولا در کنار استان های پهناوری چون فارس و سیستان وبلوچستان دارای فراوانی قابل ملاحظه ای در تلفات جاده ای است و طبق آمارها تعداد تصادفات در شمال استان نسبت به سال گذشته برابر است و روند افزایشی نداشته است، اما با این وجود هنوز در تلفات جاده ای جز 4 استان اول کشور از نظر تعداد بالای تلفات جاده ای هستی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جاده های ناایمن کرمان و فوت 450 نفر در آنها طی 6 ماه

جاده های ناایمن کرمان و فوت 450 نفر در آنها طی 6 ماه