مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 15:302024-01-03سياسي

تشکیل شورای راهبردی بانوان در حوزه های تصمیم گیری


استاندار یزد با اعلام خبر تشکیل شورای راهبردی بانوان استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با این اتفاق شاهد تحول و فعالیت بیشتر و جدی بانوان در حوزه تصمیم گیری های استان باشیم.

- ایسنا/یزد استاندار یزد با اعلام خبر تشکیل شورای راهبردی بانوان استان خبر داد و ابراز امیدواری کرد: با این اتفاق شاهد تحول و فعالیت بیشتر و جدی بانوان در حوزه تصمیم گیری های استان باشیم.

دومین کنگره ملی بانوان تاثیرگذار در یزد با حضور بیش از 300 نفر از بانوان تاثیرگذار در عرصه های علمی، پژوهشی و فناوری، گفتمان سازی و رسانه، فعالیت های اجتماعی، اقتصاد و کارآفرینی، تعلیم و تربیت، فرهنگ و هنر و ورززش پیش از ظهر امروز 13 دیماه در محل سالن منتظر قائم استانداری یزد برگزار شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در این مراسم تبریک سالروز ولادت حضرت فاطمه زهرا (س)، از تلاش همه بانوان بویژه بانوان شاغل استان در بخش های دولتی و خصوصی قدردانی کرد و گفت: تاکید ما بر این است که زمینه نقش آفرینی بیشتر بانوان را در عرصه ها و مسئولیت های اجتماعی فراهم کنیم.

وی از تشکیل شورای راهبردی بانوان استان خبر داد و گفت: با این اتفاق شاهد تحول و فعالیت بیشتر و جدی بانوان در حوزه تصمیم گیری های استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشکیل شورای راهبردی بانوان در حوزه های تصمیم گیری

تشکیل شورای راهبردی بانوان در حوزه های تصمیم گیری