مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 13 دی 1402 ساعت 11:052024-01-03بين الملل

استقبال مالزی از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی


مالزی از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی، در دیوان دادگستری بین المللی استقبال کرده و این شکایت را یک «گام ملموس» در راستای پاسخگو کردن این رژیم دانست.

- مالزی از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی به دلیل نسل کشی، در دیوان دادگستری بین المللی استقبال کرده و این شکایت را یک گام ملموس در راستای پاسخگو کردن این رژیم دانست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، وزارت امور خارجه مالزی در یک بیانیه اعلام کرد: اقدام قانونی علیه اسراییل یک گام ملموس و به موقع در راستای پاسخگویی قانونی اسراییل از بابت قساوت هایش در غزه و کل اراضی اشغالی فلسطین است.

به نوشته خبرگزاری آناتولی ، آفریقای جنوبی چند روز پیش با طرح دادخواستی نزد دیوان دادگستری بین المللی شهر لاهه فرآیندی قضایی را علیه رژیم صهیونیستی در این دیوان به جریان انداخت.

طبق اعلام دیوان لاهه، رژیم صهیونیستی در این دادخواست متهم به نقض وظایفش طبق کنوانسیون مجازات و پیشگری از جنایت نسل کشی به دلیل اقداماتش علیه فلسطینی ها در نوار غزه شده است.

آفریقای جنوبی در شکایت خود تصریح داشته است: اسراییل در اقداماتی برای نسل کشی علیه مردم فلسطین در غزه دست داشته و دارد و خطر ادامه هر چه بیشتر این اقدامات را ایجاد کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقبال مالزی از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی

استقبال مالزی از شکایت آفریقای جنوبی از رژیم صهیونیستی