مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 21 دی 1402 ساعت 19:402024-01-11سياسي

درخشش ایسنای گیلان در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر


خبرنگار و عکاس ایسنای گیلان در نهمین جشنواره ابوذر استان گیلان با کسب 2 رتبه در بخش های مصاحبه و عکس خوش درخشیدند.

- ایسنا/گیلان خبرنگار و عکاس ایسنای گیلان در نهمین جشنواره ابوذر استان گیلان با کسب 2 رتبه در بخش های مصاحبه و عکس خوش درخشیدند.

آیین اختتامیه نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در گیلان امروز، 21 دی ماه با حضور آیت الله فلاحتی، نماینده ولی فقیه در گیلان و اسداله عباسی، استاندار گیلان و سردار حمید دامغانی، فرمانده سپاه قدس استان و کیا عاشوری، فرماندار شهرستان رشت، دیگر مسئولین استانی و شهرستانی، خانواده معظم شهدا، اصحاب قلم و رسانه با معرفی 30 اثر برتر در تالار مرکزی رشت برگزار شد.

نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر در 16 محور عمومی، بومی و ویژه برگزار شد، امسال حدود 1600 اثر به دبیرخانه جشنواره رسید که شامل 120 اثر در گزارش خبری، 41 اثر در گزارش تحلیلی و تحقیقی، 40 اثر در قالب مصاحبه، 47 اثر در قالب یادداشت و سرمقاله، 316 اثر در تیتر، 8 اثر در قالب اینفوگرافی، 9 اثر در موشن گرافی گزارش، 884 اثر در قالب عکس، 97 اثر در کلیپ و گزارش ویدئویی، 23 اثر در قالب مستند و 10 اثر در قالب پادکست می شود.

مهدی حسین نژادی، عکاس ایسنا در بخش عکس با عنوان شال برفی بر تن آبشار لاتون - آستارا و همچنین محدثه مهدوی، خبرنگار ایسنا در بخش مصاحبه با عنوان سای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخشش ایسنای گیلان در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر

درخشش ایسنای گیلان در نهمین جشنواره رسانه ای ابوذر