مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 11:302024-01-07اقتصادي

تامین زمین نهضت ملی مسکن در دیواندره یک چالش ملی است


مدیرکل راه و شهرسازی کردستان تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن در شهرستان دیواندره را یک چالش ملی بیان کرد و گفت: تعیین تکلیف تامین زمین برای 5 هزار و 146 نفر متقاضی تایید نهایی اولیه شده در این شهرستان بلاتکلیف است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، جهانگیر الیاسی صبح امروز در جلسه شورای مسکن کردستان که به ریاست استاندار در سالن شهدای گمنام استانداری برگزار شد، به لزوم مقاوم سازی شهرها اشاره کرد و گفت: سازمان مدیریت اختصاص بودجه برای ریز پهنه بندی را به خصوص برای شهرهای بزرگ استان همچون سنندج و سقز را در نظر بگیرد.

مدیرکل راه و شهرسازی کردستان با بیان اینکه در مقاطع مختلف برای جبرات کمبود زمین در طرح نهضت ملی مسکن هزار و 600 هکتار زمین الحاق شده است، افزود: اگرچه با الحاق این زمین توانستیم مشکلاتی در خصوص کمبود زمین را حل کنیم اما همین مشکل می تواند در آینده برای طرح جوانی جمعیت ایجاد شود.

وی ادامه داد: تعداد متقاضیان قانون جوانی مشخص نیست و نیاز استان در سال های آینده قابل پیش بینی نیست بنابراین باید از هم اکنون الحاق هایی صورت گیرد.

الیاسی از معرفی 7 هزار و 300 متقاضی روستایی برای بهره مندی از مسکن ملی به بنیاد مسکن خبر داد و افزود: 17 هزار و 400 سهمیه برای پرداخت تسهیلات به واحدهای مسکن در بانک های استان در نظر گرفته شده است


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین زمین نهضت ملی مسکن در دیواندره یک چالش ملی است

تامین زمین نهضت ملی مسکن در دیواندره یک چالش ملی است