مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 6 دی 1402 ساعت 14:352023-12-27سياسي

جهاد تبیین از زبان اقدامات فناورانه و دانش بنیان بیان شود


معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین مولفه های مختلفی دارد که از زبان هنر، - ایسنا/خراسان جنوبی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان جنوبی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین مولفه های مختلفی دارد که از زبان هنر، سخنرانی،رسانه،اقدامات فناورانه و دانش بنیان می توانیم بیان کنیم.

سید محمد رضا طالبی، امروز5 دی در مراسم اختتامیه نمایشگاه روایت پیشرفت که در دانشگاه بیرجند برگزارشد اظهار کرد: حضور یک شرکت فناوری در استان یک کار بزرگ و سختی بود.

وی ضمن تقدیر از حضور شرکت بهیار صنعت سپاهان اصفهان در نمایشگاه روایت پیشرفت،گفت: یکی از اساسی ترین مولفه های جنگ ترکیبی جنگ نرم است.

طالبی با اشاره به در دستور کار قرار گرفتن جنگ نرم دشمن علیه جمهوری اسلامی بیان کرد: یکی از مهمترین جنگ نرم جنگ روایت ها و جنگ رسانه ای است که دشمن برای سیاه نمایی و خباثت خود استفاده میکند.

وی با اشاره به تاکید رهبر معظم انقلاب بر جهاد تبیین گفت: جهاد تبیین مولفه های مختلفی دارد که از زبان هنر، سخنرانی،رسانه،اقدامات فناورانه و دانش بنیان می توانیم جهاد تبیین داشته باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاد تبیین از زبان اقدامات فناورانه و دانش بنیان بیان شود

جهاد تبیین از زبان اقدامات فناورانه و دانش بنیان بیان شود