مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 12:302024-01-07سياسي

اداره کل هنرهای نمایشی، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد


اداره کل هنرهای نمایشی پس از سه روز با صدور بیانیه ای در محکومیت حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد در کنار مردم کرمان ایستاده است و باور دارد که ماندگارترین نقش ها را کرمانیان و نسل سرافرازان ایران زمین و فرهنگ عاشورایی مردمان این خاک رقم زده اند.

- اداره کل هنرهای نمایشی پس از سه روز با صدور بیانیه ای در محکومیت حادثه تروریستی مراسم سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی، تاکید کرد در کنار مردم کرمان ایستاده است و باور دارد که ماندگارترین نقش ها را کرمانیان و نسل سرافرازان ایران زمین و فرهنگ عاشورایی مردمان این خاک رقم زده اند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، اداره کل هنرهای نمایشی کشور با صدور بیانیه ای، جنایت تروریستی گلزار شهدای کرمان و شهادت مظلومانه جمعی از هموطنان عزیزمان را محکوم کرد.

متن این بیانیه به این شرح است: کرمان؛ صحنه ای به گستردگی ایمان تمام ایرانیان کرمان، همانند کربلا، زمین نیست که در حصار مکان و تاریخ خاص باشد.

کرمان، جغرافیایی تاریخی هم نیست تا نشانش را تنها بر نقشه های رسمی بیابی.

کرمان، تجلّی یک مفهوم بلند به بلندای زمان است در قامت ماندگار شهادت و از این روست که کهنه گی نمی پذیرد و این تنها شهیدانند که بیرون زمان ایستادند تا آبروی دو عالم شوند؛ همچون حسین بن علی (ع) و خیل استوارانی که با تا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اداره کل هنرهای نمایشی، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد

اداره کل هنرهای نمایشی، حمله تروریستی گلزار شهدای کرمان را محکوم کرد