مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 19 دی 1402 ساعت 11:052024-01-09سياسي

شورای فردیس رکورد تغییر را در کشور جابجا کرد


تغییرات سریالی در ترکیب شورای شهر فردیس در طول 2 سال و نیم گذشته از عمر دوره دوم شورا به عدد 5 رسید تا مدیریت شهری فردیس همچنان بر سر زبان ها باشد و این بار رکورد دارکشور در تغییر ترکیب شورا شد.

- خبرگزاری فارس البرز - مریم آقانوری: این روزها بازهم زمزمه جابجایی اعضا و تغییر در ترکیب شوراهای اسلامی شهر فردیس و مشکین دشت برای چندمین بار در 2 سال و نیم گذشته ازآغاز این دوره شورا شنیده می شود و با آرای دیوان عدالت اداری که در چند روز اخیر در فضای مجازی منتشر شده است، تغییر و جابجایی اعضا برای چندمین بار در این دوره شورا رقم می خورد.

اینکه اصلا منشا این جابجایی ها از کجاست؟ چرا اتفاق می افتد؟ حق با کدام طرف است؟ صیانت از آرای مردم چه می شود؟ این تغییرها چقدر به شورا و شهر آسیب می زند؟ و هزاران سوال دیگر در ذهنم مرور می شود که ممکن است از ذهن هر کسی بگذرد.

اما داستان جابجایی ها در شورا از اینجا شروع می شود که یک روز پس از انتخابات شورای اسلامی شهر در 28 خرداد 1400، نتیجه انتخابات شورای فردیس در جمع اصحاب رسانه از سوی فرماندار وقت اعلام می شود و به ترتیب آرا 9 نفر به عنوان اعضای اصلی شورای اسلامی شهر فردیس معرفی می شوند.

ملیحه اکبری، سیدمعظم معصوم زاده، هادی روستایی، محسن امانی، مصطفی رشیدی، ناصر نورپور،ابراهیم رنجبر، سید حمید یعقوبی،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شورای فردیس رکورد تغییر را در کشور جابجا کرد

شورای فردیس رکورد تغییر را در کشور جابجا کرد