مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 16:452024-01-07سياسي

دستیابی به «حاج قاسم» را غیرممکن نکنیم


سردار نمونه یک انسان آرمانی در ضمیر و هویت ایرانی است، مراقب باشیم ساخت این اسطوره را آنچنان مقدس نکنیم که دستیابی به آن برای افراد معمولی ممکن نباشد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تهران، تینا چهارسوقی امین دکترای زبان شناسی، استاد دانشگاه و پژوهشگر رتوریک سیاسی در نشست شناخت مکتب شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار کرد: ابزار دست من همواره تحلیل رتوریک به عنوان یکی از بنیان های زبان شناسی است؛ رتوریک به عنوان یک نماد رفتار قدرتمند انسانی است چون ابزارهای اغنا را دارد و یک هنر بکارگیری اغنا است تا یک شخصیت بتواند به آن اغنای وجود خود نزدیک شود و آن را ابراز کند.

وی با بیان اینکه اغنای اصیل و درست رفتار قدرتمند می شود، گفت: سه کانون اولیه در تحلیل های رتوریکی وجود دارد؛ اگر بخواهیم ساده بگویم در کانون اولیه که در این حوزه به شخصیت شهید سلیمانی بسیار پرداخته شده است کانون اتوس یا اقتدار و جامع شناسی شخصیت ایشان است که به خاطر وجود تحلیل های بسیار نمی توان منکر آن شد.

این استاد دانشگاه با اشاره به اینکه حاج قاسم مجری مهمترین دیپلماسی های منطقه ای ایران بوده است، افزود: نکته بعدی من در مورد کانون لوگوس یا استدلال ورزی یا خردشناسی پشت اندیشه ها و مکتب ایشان است؛ چرا می گویم مکتب؟ چون معتقدم به فرموده رهبر انقلاب ایشان یک مکتب هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دستیابی به «حاج قاسم» را غیرممکن نکنیم

دستیابی به «حاج قاسم» را غیرممکن نکنیم