مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 14:052024-01-15سياسي

فدوی: ملت ایران با تاسی از رهبر انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت


جانشین فرماندهی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: ملت ایران با تاسی از رهبر خود حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه امسال خواهد داشت و تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از ایذه، سردار علی فدوی جانشین فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امروز در سومین یادواره شهدای شهرستان ایذه اظهار کرد: دشمن با تمام توان و تبلیغات رسانه ای خود به دنبال  عدم مشارکت مردم پای صندوق های رای می باشد.

وی افزود: ملت ایران با تاسی از رهبر خود حضور حداکثری در انتخابات اسفند ماه امسال  خواهد داشت و تمامی توطئه های دشمنان را نقش بر آب می کنند.

جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ادامه داد: از ابتدای انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و به تبعیت ایشان ملت ایران آمریکا و اسراییل را خبیثان عالم معرفی کردند و امروز بیش از 90 درصد مردم دنیا به خباثت این جنایتکاران پی برده اند.

وی بیان کرد: 100 روز است  صهونیست ها با  حمایت استکبار جهانی در غزه مشغول جنایت هستند و مردم بی دفاع را به شهادت می رساندند.

فدوی با اینکه ملت ایران همیشه در صحنه ها حضور و به تکالیف خود عمل کرده است، اظهارداشت: ملت ایران 200 هزار شهید والامقام را تقدیم کرده است و به این شهدای گرانقدر افتخار می کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فدوی: ملت ایران با تاسی از رهبر انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت

فدوی: ملت ایران با تاسی از رهبر انقلاب، مشارکت حداکثری در انتخابات خواهند داشت