مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 17 دی 1402 ساعت 15:052024-01-07بين الملل

برپایی نمایشگاه کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» خراسان شمالی در متروی تهران


رییس حوزه هنری خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» که آثار آن به همت خراسان شمالی جمع آوری شده بود در متروی تهران خبر داد.

- برپایی نمایشگاه کاریکاتور بیمارستان، منطقه جنگی نیست خراسان شمالی در متروی تهران ایسنا/خراسان شمالی رییس حوزه هنری خراسان شمالی از برپایی نمایشگاه کاریکاتور بیمارستان، منطقه جنگی نیست که آثار آن به همت خراسان شمالی جمع آوری شده بود در متروی تهران خبر داد.

اکرم صدیقی کلاته در گفت و گو با ایسنا اظهار کرد: آبان ماه امسال پس از آنکه رژیم منحوس صهیونیستی بیمارستان و مناطق درمانی غزه را مورد هدف حملات خود قرار داد، حوزه هنری استان با محوریت خانه کارتون و کاریکاتور اقدام به برپایی نمایشگاهی مجازی با آثار هنرمندان بین المللی در محکومیت این اقدام کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه مجازی متشکل از 38 اثر از هنرمندان 11 کشور دنیا بود که برای نخستین بار منتشر می شدند و برگزاری آن نیز بی سابقه بود.

وی با تاکید بر اینکه هنرمندان این 11 کشور دنیا اقدامات رژیم صهیونیستی را محکوم کرده بودند، افزود: این آثار همزمان با عملیات طوفان الاقصی و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مراکز غیر نظامی از جمله بیمارستان و نسل کشی مردم بی دفاع غزه به ویژه کودکان و زنان منتشر شد و با عنوان بیمارستان منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برپایی نمایشگاه کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» خراسان شمالی در متروی تهران

برپایی نمایشگاه کاریکاتور «بیمارستان منطقه جنگی نیست» خراسان شمالی در متروی تهران