مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 25 دی 1402 ساعت 12:552024-01-15اجتماعي

جو استان پایدار توأم با افزایش نسبی دما


اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: جو استان تا روز چهارشنبه (27 دی) پایدار توأم با افزایش نسبی دما در طول روز خواهد بود.

- ایسنا/اردبیل اداره کل هواشناسی استان اردبیل اعلام کرد: جو استان تا روز چهارشنبه (27 دی) پایدار توأم با افزایش نسبی دما در طول روز خواهد بود.

مجید کوهی، مدیرکل هواشناسی استان اردبیل 25 دی در جمع خبرنگاران گفت: بررسی آخرین نقشه های هواشناسی نشان می دهد جو استان تا روز چهارشنبه (27 دی) پایدار توأم با افزایش نسبی دما در طول روز خواهد بود.

وی افزود: اما همچنان طی ساعات شبانه و صبحگاهی برودت هوا و یخبندان در غالب مناطق استان بویژه در نواحی مرکزی و جنوبی قابل توجه خواهد بود.

کوهی ادامه داد: با عنایت به وقوع یخبندان انجام اقدامات پیشگیرانه و تمهیدات لازم از جمله احتیاط در تردد شهری و جاده ای، کنترل دما و رطوبت گلخانه ها و دامداری ها، حفاظت از تجهیزات آبیاری تحت فشار و ماشین آلات کشاورزی، محافظت از لوله های آب و گاز و بازدید ضد یخ خودروها توصیه می شود.

مدیرکل هواشناسی استان اضافه کرد: همچنین طی مدت مذکور در مناطق مرکزی و جنوبی استان جریان جنوبی بوده است و وزش باد گاهی تند پیش بینی می شود.

وی بیان کرد: با توجه به انباشت برف رخداد کولاک برف، رانده شدن برف به سطح جاده و متعاقب آن لغزندگی سطح جاده در برخی مسیرهای مو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جو استان پایدار توأم با افزایش نسبی دما

جو استان پایدار توأم با افزایش نسبی دما