مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 12:052024-01-12سياسي

اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده در آموزش و پرورش


دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش به بررسی اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده در آموزش و پرورش اشاره کرد و گفت: در این طرح باید دانش آموز به مسجد متصل شود و در ساعت غیر از مدرسه نیز در مسجد حضور پیدا کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، حجت الاسلام والمسلمین حمید نیکزاد پیش از ظهر امروز در پانزدهمین هم اندیشی ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش که در سالن جلسات خانه معلم شماره یک قم برگزار شد، اظهار کرد: یاد تمام شهدای مقاومت مخصوصا سردار سلیمانی و یاد تمام شهدای حادثه تروریستی کرمان را گرامی می داریم.

وی ادامه داد: چهاردهمین اجلاس سال گذشته در مشهد مقدس برگزار شد که به برکت امام رضا(ع) جلسه خوب و مطلوبی بود.

دبیر ستاد همکاری های حوزه و آموزش و پرورش با بیان اینکه در این جلسه تلاش کردیم محدودیت های جلسه قبلی را کاهش دهیم، عنوان کرد: در این اجلاس نیز با محدودیت های زمانی مواجه هستیم.

وی با اشاره به اینکه آموزش عمومی در جامعه از بدو تاسیس حوزه های علمیه بوده است، خاطرنشان کرد: در برهه هایی از تاریخ تنها سیستم آموزش عمومی توسط حوزه های علمیه بوده است.

نیکزاد با بیان اینکه همکاری و وحدت زمانی محقق می شود که بتوانیم نقاط مثبت حوزه و آموزش و پرورش را با یکدیگر تلفیق کنیم، تصریح کرد: با چنین رویکردی وحدت رویه شکل می گیرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده در آموزش و پرورش

اجرای طرح پیوند مسجد، مدرسه و خانواده در آموزش و پرورش