مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 22 دی 1402 ساعت 10:452024-01-12پزشكي

کرونا در دسامبر 2023 جان حدود 10 هزار نفر را گرفت


سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد تنها در ماه دسامبر سال گذشته میلادی (2023) نزدیک به 10 هزار نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در جهان جان باخته اند و بیشترین نرخ مرگ و میر در اروپا و قاره آمریکا گزارش شده است.

- سازمان جهانی بهداشت (WHO) اعلام کرد تنها در ماه دسامبر سال گذشته میلادی (2023) نزدیک به 10 هزار نفر به دلیل ابتلا به کووید 19 در جهان جان باخته اند و بیشترین نرخ مرگ و میر در اروپا و قاره آمریکا گزارش شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سازمان جهانی بهداشت در بیانیه جدیدی اعلام کرد در دسامبر 2023، نزدیک به 10 هزار نفر در اثر کرونا جان خود را از دست داده اند و مرگ و میرهای ناشی از سویه جدید کرونا تحت عنوان JN.

1 عمدتا در اروپا و قاره آمریکا گزارش شده اند.

تدروس آدهانوم، دبیرکل سازمان جهانی بهداشت در جمع خبرنگاران با اشاره به این که نرخ مرگ و میر بسیار کمتر از اوج همه گیری ویروس کرونا است، گفت با این حال این میزان از مرگ های قابل پیشگیری به هیچ وجه قابل قبول نیست.

دبیرکل سازمان جهانی بهداشت سویه جدید کرونا را رایج ترین سویه فعلی در جهان نام برد اما خاطرنشان کرد از آنجا که این سویه از انواع اُمیکرون است، بنابراین واکسن های فعلی هنوز هم باید محافظتی روی آن داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا در دسامبر 2023 جان حدود 10 هزار نفر را گرفت

کرونا در دسامبر 2023 جان حدود 10 هزار نفر را گرفت